Početna Auto 869 pregleda

CLE: Novi Mercedes će zamijeniti čak četiri modela

FOTO: Mercedes-Benz

CLE će se nuditi u coupe verziji i kao kabriolet s platnenim krovom. Mercedes je coupe verziju predstavio sa svim detaljima, dok je kabriolet najavljen tek nizom fotografija

Koliko god mnogi obožavaju coupe i kabrio automobile, ovi tipovi automobila sve su manje zanimljiviji kupcima te sve više nestaju s tržišta. To je u posebno nezgodnu poziciju stavilo Mercedes. Marka koja je do nedavno imala coupe i kabrio verzije C, E i S-klasa shvatila je da je sve to previše s obzirom na malu prodaju. S-klasa je izgubila svoje coupe i kabrio verzije, a tako će očito biti i s E-klasom i C-klasom. Njih bi trebao zamijeniti jedan model - novi CLE koji će se nuditi u coupe verziji i kao kabriolet s platnenim krovom. Mercedes je coupe verziju predstavio sa svim detaljima, dok je kabriolet najavljen tek nizom fotografija. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Što se tiče dizajna i veličine, novi CLE se više ugledao na E-klasu. S dužinom od 4,85 metara, CLE je 16 centimetara duži od C-klase Coupé i 1,5 centimetar duži od stare E-klase Coupé. Za usporedbu: BMW serije 4 Coupé dugačak je 4,77 metara. Što se tiče širine 1,86 m i visine 1,43 m, CLE je u rangu s e-coupéom. Međuosovinski razmak je 2,85 metara - 8 mm manje od E, ali 25 mm više od C.

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Proizvođač obećava "znatno više prostora nego u C-klasi Coupé". Posebno bi putnici straga trebali imati koristi od 10 milimetara više prostora za glavu, 19 milimetara više prostora za ramena i laktove te 72 milimetra više prostora za koljena. U prtljažnik stane 420 litara. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Dobra vijest za sve ljubitelje vožnje: Mercedes je u ovom autu ipak ponudio motor sa šest cilindara: 3-litreni turbo agregat u CLE 450 razvija 381 KS i 500 Nm i do 100 km/h stiže za 4,4 sekunde. Ostali pogoni u ponudi za sada koriste samo četverocilindraše obujma dvije litre. Benzinski CLE 200 ima 204 KS, a snažniji CLE 300 258 KS. Tu je i jedan dizel, 220d  sa 197 KS. Dizel se nudi samo sa stražnjim pogonom, slabiji benzinac i s pogonom na sve kotače, dok su snažniji benzinci serijski 4Matic varijante. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Mercedes je najavio da će plug-in hibrid uslijediti kasnije. Izričito se spominje samo jedan plug-in hibrid, a mi pretpostavljamo da će to biti izvedenica 400e sa snagom sustava 381 KS. Najavljene su i snažnije AMG verzije. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Standard je takozvani komforni ovjes koji je 15 mm spušten u odnosu na limuzinsku E i C-klasu. Uz nadoplatu se nudi sportski ovjes. Čvršća postavka opruga i amortizera, kao i izravniji upravljač trebali bi osigurati više zabave u vožnji. Tu je i potpuno adaptivni ovjes koji dolazi u kombinaciji s upravljanjem na sve kotače.  

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Unutrašnjost je praktično prenesena iz aktualne C-klase, uključujući 12,3-inčni zaslon s instrumentima i okomiti 11,9-inčni infotainment zaslon. Međutim najnovije generacije elektroničke arhitekture i MBUX infotainment sustava dolaze svježe iz nedavno predstavljene E-klase. Naravno, to uključuje i ekstravagantne detalje poput selfie kamere povezane na TikTok, igre ​​Angry Birds, sustav za videokonferencije Zoom...

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Mercedes uzbuđeno ističe novost da kupci također mogu sami kreirati "rutine" vezane za funkcije automobila. Primjer jedne takve rutine je: "Ako je unutarnja temperatura ispod deset stupnjeva Celzijusa, uključuje se grijanje sjedala i ambijentalno osvjetljenje prelazi na toplu narančastu boju." Vozač također može dodijeliti naziv za takve rutine koje je sam stvorio, kao na primjer "Zagriji me". Zgodna funkcija, no sigurni smo da većina vozača neće imati pojma da ona postoji ili je neće znati koristiti.

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

O cijenama i datumu dolaska na tržište Mercedes se još nije službeno oglasio. pretpostavlja se da će CLE Coupé biti lansiran krajem ove ili početkom sljedeće godine, a kabrio verzija prije idućeg ljeta. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.