Oblik karoserije je jedino što dijeli s originalnim modelom, a ispod poklopca motora je 3,0-litreni motor 2JZ GTE koji razvija više od 600 konjskih snaga
Lada Riva je nekada bila jedan od najpopularnijih automobila na prostorima bivše države, ali se nikada nije smatrala sportskim automobilom. Bez obzira na to, zbog stražnjega pogona danas se vrlo često koristi kao jeftin automobil za drift ili relijaške utrke. Naime, postoje vozači koji od Lade naprave ekstreme, a takav je i ruski drifter - Fedor Vorobyev.
Ovaj primjerak je itekako vrijedan pažnje, jer oblik karoserije je jedino što dijeli s originalnim modelom. Ispod poklopca motora je 3,0-litreni motor 2JZ GTE, kakav pokreće i legendarnu Toyotu Supru. Razvija čak 610 konjskih snaga i 800 Nm okretnoga momenta. I gotovo svi elementi mehanike i unutrašnjosti zamijenjeni su trkaćim dijelovima.
Vlasnik ove Lade se natječe na svjetskim prvenstvima u driftu i uvijek je u samome vrhu. Potreba za novim i snažnijim automobilom primorala je Vorobyeva da proda Rivu pa tako za nju trenutno traži 137 tisuća eura (1.017.000 kuna). Iako je cijena iznenadila i najveće poklonike driftanja, ne treba zanemariti koliko je novca, truda, vremena i znanja uloženo u cijeli projekt.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
EricaDavison
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.