Početna Auto 47 pregleda

DS N°4: Novo ime, dizajn i tehnologija za obnovljeni DS 4

FOTO: DS

Što se tiće dizajna, velik dio karoserije ostaje nepromijenjen, iako je gotovo cijeli prednji dio obnovljen, a tehnološki je tu nova električna izvedba...

Prošlo je više od četiri godine otkako je predstavljen trenutni DS 4, a sada je automobil temeljito obnovljen te je dobio novo ime. Nakon redizajna se zove DS N°4 (broj 4), što nije iznenađujuća promjena. Naime, s predstavljanjem većeg i isključivo električnog SUV-a N°8, DS je krajem prošle godine uveo i novu politiku imenovanja modela.

Author: DS foto: DS

Što se tiće dizajna, velik dio karoserije ostaje nepromijenjen, iako je gotovo cijeli prednji dio obnovljen. Prednja svjetla zadržavaju svoj osnovni oblik, ali LED dnevna svjetla ispod njh su preoblikovana. Sada se naglo spuštaju prema dolje u obliku slova V te protežu bočno u prednji dio, tako da izgledaju pomalo kao znak kvadratnog korijena. Upečatljivo je kako se horizontalni dio dnevnih svjetala stapa u segmentirane LED diode koje sežu sve do sada osvijetljenog DS logotipa.

Author: DS foto: DS

Ima još novosti sprijeda. Maska je puno ravnija, također uključuje vertikalne LED elemente, a cijeli odbojnik je nov. Čak je i hauba redizajnirana te je duža nego kod prethodnika. 

Author: DS foto: DS

Na stražnjoj strani ima manje novosti. I ovdje vidimo novi odbojnik, ali svjetla su gotovo nepromijenjena. Naziv marke DS Automobiles sada je napisan velikim slovima tamo gdje se prije nalazio logotip. Naziv modela je napisan ispod toga. 

Author: DS foto: DS

Nema puno velikih vijesti unutra. N°4 sada ima 10,25-inčnu umjesto 7-inčne digitalne instrumentne ploče, a njezin raspored, poput rasporeda infotainment sustava, pojednostavljen je. Za završnu obradu unutrašnjosti korištene su nove kombinacije plemenitih materijala i boja, a DS u modelu N°4 predstavlja novi i veći head-up zaslon.

Author: DS foto: DS

Nova potpuno električna varijanta N°4 zove se E-Tense, dok je DS prethodno koristio tu oznaku za plug-in hibridnu varijantu DS 4. Električni N°4 E-Tense ima elektromotor od 213 KS i baterijski sklop od 58,3 kWh. S ovim paketom, DS N°4 E-Tense može prijeći do 450 kilometara do novog punjenja. Brzo punjenje moguće je sa 120 kW, a ugrađeni AC punjač od 11 kW je standardan. Sprint do 100 km/h traje 7,7 sekundi. Author: DS foto: DS

Baš kao i prije redizajna, tu je i plug-in hibrid. Jednostavno se zove DS n°8 Plug-in Hybrid i dalje proizvodi 225 KS. Baterija od 12,2 kWh koju je plug-in verzija imala prije, sada ustupa mjesto baterijskom paketu od 14,6 kWh. Rezultat je električni doseg od 81 umjesto 62 kilometra. Plug-in hibrid ima četverocilindrični benzinski motor od 180 KS i elektromotor od 110 KS. Potonji je smješten u novom automatskom mjenjaču eDTC7. Auto do 100 km/h ubrzava za 7,1 sekundu i to ga čini 0,3 sekunde bržim od verzije prije facelifta. Ugrađeni punjač od 3,7 kW je standardan, a varijanta od 7,4 kW je opcionalna.

Author: DS foto: DS

Možda najzanimljivija motorizacija će biti poznati blagi hibrd s 1,2-litrenim trocilindričnim motorom, elektromotorom u mjenjaču s dvostrukom spojkom i ukupno 145 KS. Najavljen je i dizel, poznati 1,5-litreni motor sa 130 KS, koji stiže kasnije, no još nije sigurno na koja sve tržišta. 

Author: DS foto: DS

Nudit će se verzije opreme pod nazivima Pallas, Ligne Business i Étoile, a cijene još nisu otkrivene.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.