Prošla su vremena kad smo osnovne servisne zahvate, poput izmjene ulja i filtara, radili sami u vlastitoj garaži. No, opet, neki i danas to rade. Što zbog vlastite satisfakcije, što zbog navike i rutine, što zbog uštede
No na Bugattiju Veyronu to se nikako ne može odraditi u vlastitom aranžmanu. Ovaj hiperautomobil pravi je inženjerski dragulj i noćna mora servisera, a proces je poprilično zahtjevan, kompliciran i dugotrajan.
Redovni servis za njega košta 18 tisuća eura, što uključuje izmjenu filtara i ulja, a proces traje 27 sati. Da, dvadeset i sedam sati, zato što treba rastaviti pola automobila kako bi se došlo do filtara ulja. Koliko je proces kompliciran govori to što ulje treba ispustiti na šesnaest otvora, smještenih na različitim mjestima.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.