Najzanimljiviji detalj automobila je stražnje staklo koje se može pomaknuti iznad krova, otkrivajući prtljažni prostor i pretvarajući Activesphere u svojevrsni pick-up automobil
Audi nas svako malo oduševi svojim fascinantnim konceptnim automobilima, a najnoviji među njima je Activesphere Concept koji ej predstavljen jučer. Najnoviji Audi kombinira SUV siluetu u stilu coupea s velikim razmakom od tla, terenskim gumama i sposobnošću transformacije u svojevrsni pickup. Također dolazi opremljen naočalama za proširenu stvarnost za za vozača i sve putnike, koji im omogućava korištenje novog futurističkog sustava Audi dimensions.
Iako je odmah jasno da Activesphere neće u serijsku proizvodnju čini se da on predstavlja svojevrsnu najavu za budući A5 Sportback u crossover izvedbi. Aerodinamična, gotovo jednovolumenska silueta nekonvencionalno je spojena s setom 22-inčnih kotača na kojima su terenske gume, a na karoseriji ima mnogo zaštitnih dodataka u terenskom stilu.
Najzanimljiviji detalj automobila je stražnje staklo koje se može pomaknuti iznad krova, otkrivajući prtljažni prostor i pretvarajući Activesphere u svojevrsni pick-up automobil. Audi kaže da se na stražnjem teretnom prostoru mogu smjestiti dva električna bicikla i druga sportska oprema, dok na krovu auto ima integrirani nosač za skije. Od visoke tehnologije auto ima napredna LED prednja i stražnja svjetla, kamere umjesto retrovizora, i aluminijske naplatke sa šest krakova s otvorima koji se otvaraju i zatvaraju.
Zahvaljujući prilagodljivom zračnom ovjesu, razmak od tla je promjenjiv. Standardna udaljenost od 208 mm koja je slična onoj kod Q5, može se povećati na terenskih 248 mm u off-road načinu rada, ili sniziti na 168 mm za dinamičniju i/ili štedljiviju vožnju. Dizajn interijera Activesphere jednako je impresivan kao i dizajn eksterijera. Kabina ima četiri sjedala koja izgledaju poput fotelja s integriranim naslonima za ruke i glavu. Tu je i ovalni upravljač a na prednjim armaturama nema nikakvih tipki ili zaslona.
U autonomnom načinu vožnje, cijela struktura armaturne ploče se okreće i potpuno nestaje zajedno s upravljačem i pedalama, otvarajući prostor ispred vozača i suvozača i pružajući odličan pogled na cestu ispred kroz prozirnu rešetku. Središnji tunel između putnika ima proziran poklopac koji nudi grijano ili hlađeno spremište za hranu ili piće.
Najzanimljivija tehnološka značajka su četiri pojedinačna naglavna sustava za proširenu stvarnost koji izgledaju poput elegantnih naočala. Oni svim putnicima pružaju pristup novom svijetu mogućnosti kada je u pitanju interakcija čovjeka i stroja bez potrebe za zaslonima ili fizičkim kontrolama. Novi sustav zove se Audi dimensions i može mu se lako i intuitivno pristupiti jednostavnim nošenjem ovih "naočala". Svaki korisnik može pristupiti infotainment značajkama interakcijom s 3D grafikom, gestama ili pokretima očiju. Zanimljivo je da je svaki izbornik/funkcija prikazan blizu "točaka interesa" – kontrole klime "lebde" pored ventilacijskih otvora klime, glazbeni izbornik "lebdi" pored zvučnika i slično. Sve unutarnje površine mogu se pretvoriti u nevidljive zaslone osjetljive na dodir.
Što se malo "konvencionalnih" karakteristika tiče automobil je dugačak 498 cm i širok čak 207 cm. Audi sugerira da su te brojke gotovo identične nadolazećem proizvodnom modelu A6 e-tron koji će se nuditi u konvencionalnijim Sportback i Avant varijantama. Za pogon su zaslužena dva električna motora koji razvijaju 442 KS i okretni moment od 720 Nm. Pogon je na sve kotače, a baterija ima kapacitet od 100 kWh, što je dovoljno za doseg od 600 km.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.