Početna Auto 682 pregleda

Fascinantan Audi koji se iz coupe SUV-a pretvara u pick-up

FOTO: Audi

Najzanimljiviji detalj automobila je stražnje staklo koje se može pomaknuti iznad krova, otkrivajući prtljažni prostor i pretvarajući Activesphere u svojevrsni pick-up automobil

Audi nas svako malo oduševi svojim fascinantnim konceptnim automobilima, a najnoviji među njima je Activesphere Concept koji ej predstavljen jučer. Najnoviji Audi kombinira SUV siluetu u stilu coupea s velikim razmakom od tla, terenskim gumama i sposobnošću transformacije u svojevrsni pickup. Također dolazi opremljen naočalama za proširenu stvarnost za  za vozača i sve putnike, koji im omogućava korištenje novog futurističkog  sustava  Audi dimensions.

Author: Audi foto: Audi

Iako je odmah jasno da  Activesphere neće u serijsku proizvodnju čini se da on predstavlja svojevrsnu najavu za budući A5 Sportback u crossover izvedbi. Aerodinamična, gotovo jednovolumenska silueta nekonvencionalno je spojena s setom 22-inčnih kotača na kojima su terenske gume, a na karoseriji ima mnogo zaštitnih dodataka u terenskom stilu. 

Author: Audi foto: Audi

Najzanimljiviji detalj automobila je stražnje staklo koje se može pomaknuti iznad krova, otkrivajući prtljažni prostor i pretvarajući Activesphere u svojevrsni pick-up automobil. Audi kaže da se na stražnjem teretnom prostoru mogu smjestiti dva električna bicikla i druga sportska oprema, dok na krovu auto ima integrirani nosač za skije. Od visoke tehnologije auto ima napredna LED prednja i stražnja svjetla, kamere umjesto retrovizora, i aluminijske naplatke sa šest krakova s otvorima koji se otvaraju i zatvaraju.

Author: Audi foto: Audi

Zahvaljujući prilagodljivom zračnom ovjesu, razmak od tla je promjenjiv. Standardna udaljenost od 208 mm koja je slična onoj kod Q5, može se povećati na terenskih 248 mm u off-road načinu rada, ili sniziti na 168 mm za dinamičniju i/ili štedljiviju vožnju. Dizajn interijera Activesphere jednako je impresivan kao i dizajn eksterijera. Kabina ima četiri sjedala koja izgledaju poput fotelja s integriranim naslonima za ruke i glavu. Tu je i ovalni upravljač a na prednjim armaturama nema nikakvih tipki ili zaslona. 

Author: Audi foto: Audi

U autonomnom načinu vožnje, cijela struktura armaturne ploče se okreće i potpuno nestaje zajedno s upravljačem i pedalama, otvarajući prostor ispred vozača i suvozača i pružajući odličan pogled na cestu ispred kroz prozirnu rešetku. Središnji tunel između putnika ima proziran poklopac koji nudi grijano ili hlađeno spremište za hranu ili piće.

Author: Audi foto: Audi

Najzanimljivija tehnološka značajka su četiri pojedinačna naglavna sustava za proširenu stvarnost koji izgledaju poput elegantnih naočala. Oni svim putnicima pružaju pristup novom svijetu mogućnosti kada je u pitanju interakcija čovjeka i stroja bez potrebe za zaslonima ili fizičkim kontrolama. Novi sustav zove se Audi dimensions i može mu se lako i intuitivno pristupiti jednostavnim nošenjem ovih "naočala". Svaki korisnik može pristupiti infotainment značajkama interakcijom s 3D grafikom, gestama ili pokretima očiju. Zanimljivo je da je svaki izbornik/funkcija prikazan blizu "točaka interesa" – kontrole klime "lebde" pored ventilacijskih otvora klime, glazbeni izbornik "lebdi" pored zvučnika i slično. Sve unutarnje površine mogu se pretvoriti u nevidljive zaslone osjetljive na dodir.

Author: Audi foto: Audi

Što se malo "konvencionalnih" karakteristika tiče automobil je dugačak 498 cm i širok čak 207 cm. Audi sugerira da su te brojke gotovo identične nadolazećem proizvodnom modelu A6 e-tron koji će se nuditi u konvencionalnijim Sportback i Avant varijantama. Za pogon su zaslužena dva električna motora koji razvijaju 442 KS i okretni moment od 720 Nm. Pogon je na sve kotače, a baterija ima kapacitet od 100 kWh, što je dovoljno za doseg od 600 km. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.