Početna Auto 1626 pregleda

Hyundai obnovio svoj najjeftiniji SUV: Ovo je novi Bayon

FOTO: Hyundai

Hyundai još šuti o datumu početka prodaje i cijenama, no očekuje se da će one tek neznatno porasti

S manjom cijenom od Kone Hyundai Bayon je od dolaska na tržište bio ozbiljan konkurent Koni, koja u međuvremenu dobila novu generaciju te se tako i dimenzijama te cijenom dosta odvojila od Bayona koji je ostao jedini Hyundaijev SUV među najjeftinijim modelima  B-segmenta. Kako bi Bayon vizualno i tehnološki ostao atraktivan Hyundai mu je podario redizajn kojim je Bayon izgledom napravio mali iskorak prema svom "velikom bratu" Koni.

Author: Hyundai foto: Hyundai

Novi Bayon dobio je redizajnirane odbojnike i kontinuiranu svjetlosnu traku ispod prednjeg ruba poklopca motora kao na Koni. Izgled je malo oštriji zahvaljujući, među ostalim, potpuno redizajniranoj maski hladnjaka sportskijeg izgleda. Tu su i novi kotači od 16 i 17 inča, a stražnji dio ostaje prepoznatljiv i nje previše mijenjan. 

Author: Hyundai foto: Hyundai

Što se tiče tehnologije, Hyundai se koncentrirao na detalje. Uvedeno je bežično ažuriranje karata navigacije, unutarnja rasvjeta sada je u potpunosti LED tehnologije, a tu je i nova ambijentalna rasvjeta. Dizajnerskih promjena u unutrašnjosti praktično nema. Bayon također ima novi sustav koji  zadržava vozilo na sredini prometne trake, sustav upozorenja na sudar koji koči ako je potrebno kako bi izbjegao sudare s automobilima, pješacima i biciklistima te sustav tempomata koji se temelji na navigacijskim podacima.

Author: Hyundai foto: Hyundai

Korejski proizvođač nije ništa otkrio po pitanju pogona, pa se pretpostavlja da će ponuda ostati nepromijenjena. Bayon je trenutno dostupan s 1,2-litrenim četverocilindričnim motorom s 84 KS te 1,0-litrenim trocilindrašem u dvije varijante koji se nudi sa 100 ili 120 KS, pri čemu je snažnija verzija blagi hibrid, a slabija može biti s blagom hibridnom potporom ili bez nje. Oba motora mogu se konfigurirati sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 7-stupanjskim DCT-om (automatik s dvostrukom spojkom). Najslabija verzija dolazi samo s 5-brzinskim ručnim mjenjačem. 

Author: Hyundai foto: Hyundai

Hyundai još šuti o datumu početka prodaje i cijenama, no očekuje se da će one tek neznatno porasti. Osnovni Bayon u Hrvatskoj trenutno košta 16.860 eura. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.