Za sada je ovo samo koncept, no serijska verzija je u planu i trebala bi stići 2027. godine, a Volkswagen već navodno radi na njenom razvoju
Gotovo pola stoljeća, precizacije 48 godina nakon premijere prvog Golfa GTI-a Volkswagen je napravio očekivani potez i predstavio prvi električni GTI model. Za sada samo kao koncept, no serijska verzija je u planu i trebala bi stići 2027. godine, a Volkswagen već navodno radi na njenom razvoju.
Ako vam ID. GTI Concept možda izgleda poznato, ne varate se, ovaj model ej nastao na osnovi VW ID-u. 2all Concepta koji je predstavljen ove godine kao najava svojevrsne električne zamjene za Pola. GTI ima agresivnije dizajnirani prednji i stražnji dio, a zgodan detalj na boku su naplatci koji su dizajnirani po uzoru na prvu generaciju Golfa GTI. Tu su i tamnija stražnja svjetla te stražnji spojler kao i dosta drugih sportskih "ukrasa".
Ono najzanimljivije Volkswagen nam nije otkrio, nema detalja o pogonu. VW najavljuje jedino da se radi o pogonu koji ima jedan visokoučinkoviti motor, i prednji pogon s elektroničkom blokadom diferencijala. Pomoću sustava GTI Experience Control može se prilagoditi sve, od ovjesa do upravljača, zvuka, pa čak i stvoriti simulirane točke prijenosa kako bi vozač imao osjećaj mijenjanja brzina sličan onome na DSG mjenjaču.
U unutrašnjosti je Volkswagen zamislio kombinaciju retro detalja s modernim tehnologijama. Namjerno kažemo "zamislio" jer ovo nije automobil u voznom stanju već samo maketa koja nema funkcionalnu unutrašnjosti. Ona je zato predstavljena digitalno, a crteži otkrivaju sjedala s tradicionalnim kariranim uzorkom, dva zaslona, jedan od 10,9 inča za instrumente i dodirni 12,9-inčni, napredni head-up zaslon i minimalni broj tipki. Volkswagen ističe da unutra ima dovoljno mjesta za pet osoba i raskošnih 490 litara u prtljažniku.
Serijski model koji bi trebao biti predstavljen 2026. godine, a na tržište stići godinu dana kasnije trebao biti otprilike iste veličine kao koncept, koji je dugačak 410 cm, širok 184 cm i visok 150 cm uz međuosovinski razmak od 260 cm.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.