Zbog novog prednjeg dijela s tanjim LED svjetlima i novim dnevnim svjetlima te velikom trapezoidnom maskom auto izgleda kao potpuno novi model. Prodaja u Hrvatskoj je već počela
Qashqai je najprodavaniji model Nissana i neupitni lider ove marke u Europi. Na tržište je stigao 2007. i pokrenuo SUV revoluciju u Europi, a do danas su predstavljene tri generacije i prodano je više od 4 milijuna automobila. Aktualna generacija je na tržištu od 2021., a sada se Nissan potrudio obnoviti svoj najznačajniji model,kako ne bi izgubio korak s konkurencijom.
Moramo priznati da je Nissan jako potrudio oko redizajna tako da automobil sprijeda i u unutrašnjosti više izgleda kao potpuno nova generacija modela, a ne tipični redizajn. Najviše je promijenjen prednji dio automobila. Zbog novog prednjeg dijela s tanjim LED svjetlima i novim dnevnim svjetlima te velikom trapezoidnom maskom hladnjaka automobil sada pomalo podsjeća na električni SUV Ariya i izgleda mnogo dojmljivije. Straga se promijenila samo grafika svjetala i neki manji detalji, a na boku je auto dobio nove naplatke koji su dimenzija od 17" do 20". Tu su i tri nove boje kao i N-Design razina opreme s vizualnim ukrasima, naplatcima od 20", staklenim panoramskim krovom i drugom bogatom opremom.
Budući da nema promjena na vanjskim dimenzijama ili međuosovinskom razmaku, kabina je ostala jednako prostrana, no mnogo toga u njoj se promijenilo. "Tekna" ima nove presvlake sjedala, nove kromirane detalje i umetke od Alcantare. U “Tekna+” mijenja se dizajn sjedala, a “N-Design” oprema nudi kombinaciju kože i alcantare. U top verzijama Tekna+ nudi se i najfinija Nappa koža. Općenito kabina sada odaje mnogo plemenitiji izgled i teško je pronaći neku površinu s golom plastikom jer je velik dio kabine presvučen s mekanim tekstilima ili drugim materijalima ugodnima na dodir i pogled.
Sam dizajn unutrašnjosti je ostao praktično isti, a ono što čini malu razliku su novi zaslon Infotainmenta te malo modificirani dizajn digitalnih instrumenata. Većina inovacija u unutrašnjosti Qashqaija tiče se sigurnosne tehnologije i povezivosti: sustav Around View Monitor s prikazom od 360 stupnjeva nudi poboljšanu vidljivost kroz četiri kamere, od kojih prednja kamera sada ima kut gledanja od 200 stupnjeva. Može se odabrati do osam pogleda. Tu je i način rada prikaza kamere s "nevidljivim pogledom ispod vozila" što može biti vrlo korisno izvan asfalta.
Potpuno novi Infotainment sustav sada se temelji na Googleovim uslugama i aplikacijama i njime se može upravljati pomoću glasovne kontrole putem "Hey Google" asistenta. Apple CarPlay i Android Auto rade bežično, a tu je i odlična Google navigacija te mogućnost instaliranja dodatnih aplikacija prilagođenih automobilima iz Google Play trgovine.
Pogonski sklopovi novog Nissana Qashqaija nisu mijenjani. Tu su 1,3-litreni turbo benzinski motori s blagom hibridnom tehnologijom i 140 ili 158 KS. Snažniji motor serijski dolazi s Xtronic automatskim CVT mjenjačem, a pogon na sve kotače mu je opcija. Slabiji motor se nudi samo s ručnim mjenjačem. Jedinstven za Nissan je E-Power pogonski sustav koji troši benzin no auto pokreće isključivo putem električnog motora. Benzinski motor u njemu služi samo kao generator za punjenje baterije ili pokretanje auta. Ova verzija ima 190 KS.
U vožnji se novi Qashqai pokazao udobnijim od prethodnika, prvenstveno zbog mnogo bolje zvučne izolacije. Nissan je naime ugradio nova deblja stakla i dodatne izolacijske materijale u autu. Ugođaj u automobilu nije daleko od osjećaja vožnje premium automobila, zbog ugrađenosti pogona i ovjesa, niske razine buke i mnogo plemenitih materijala u kabini. Čak ni CVT mjenjač nam tijekom prvih 200 kilometara vožnje u novom Qashqaiju smetao.
Nissan novi Qashqai u Hrvatskoj nudi s čak pet razina opreme: Acenta, N-Connecta, Tekna, Tekna+ i N-design. Dok je osnovnu opremu moguće dobiti samo u kombinaciji s blagim hibridnima i bez pogona na sve kotače, N-Connecta se može kombinirati sa svim motorizacijama, a bogatije razine opreme s svim pogonima osim osnovnog motora. Nissan očekuje da će kupci, kao i do sada, najviše biti zainteresirani za N-Connecta izvedbu s blagim hibridnim pogonom 158 KS i automatskim mjenjačem.
Cijena osnovnog Qashqaija je od 31.019 eura čime je ovaj automobil po cijeni iznad prosjeka karoserije. No Nissan to opravdava činjenicom da je i "po svemu drugome iznad prosjeka". Očekivano najprodavanija verzija N-Connecta sa 158 KS i automatikom košta 35.174 eura, a najskuplji model na cjeniku je E-Power s Tekna+ opremom za 44.084 eura.
Nissan nije htio otkriti koliko Qashqaija namjeravaju prodavati godišnje u Hrvatskoj, no istaknuli su da im je cilj s redizajniranim automobilom vratiti se u top 5, možda i top 3 u klasi na hrvatskom tržištu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.