Nova Kona je veća, luksuznija i vrlo futuristički dizajnirana. Nudit će se benzinci, hibrid, električna verzija...
Predbožićno vrijeme nam obično ne donosi neke važne novosti iz automobilske industrije, no Hyundai se pobrinuo da ove godine bude drugačije i to premijerom nove generacije jednog od njihovih najvažnijih modela - Kone.
Automobil je radikalno drugačiji od svojeg prethodnika, a Hyundai je definitivno bio vrlo hrabar s dizajnom. Nakon originalnog Tucsona iz njihovih dizajnerskih studija izašao je još jedan auto ekstremnog izgleda. I to u čak tri varijante koje se mnogo razlikuju, pogotovo na prednjem dijelu. Naime, klasična Kona, Kona Electric i Kona N-Line imaju različite prednje dijelove.
Najzanimljiviji detalj na svima njima je veliko horizontalno svjetlo koje se provlači čitavom širinom prednjeg dijela. Ukupno gledano najzanimljivije izgleda električna verzija koja uz to svjetlo ima i desetke pikseliziranih LED elementa u donjem dijelu odbojnika. Klasični model izgleda malo agresivnije i robusnije, dok je N Line dobio jedinstvene prednje i stražnje odbojnike te atraktivne kotače od čak 19 inča.
Detaljni podaci o novoj Koni još nisu objavljeni no Hyundai je ipak nešto otkrio. Kona je osjetno narasla, vjerojatno kako bi se više distancirala od Bayona. Auto je čak 15 cm duži od prethodnika i sada mjeri 436 cm u dužinu. Međuosovinski razmak je veći 6 centimetara, a auto je također i 2,5 cm širi. Sve to trebalo bi rezultirati s mnogo više mjesta u unutrašnjosti i u prtljažniku.
Unutrašnjost također ima potpuno drugačiji dizajn nego do sada i uređena je vrlo futuristički, u vrlo sličnom stilu kao Ioniq 5. Kako se vidi na fotografijama Kona ima 12,3-inčne instrumente koji su zapravo spojeni s dodirnim zaslonom istih dimenzija.
Podaci o pogonima bit će objavljeni kasnije, no očekuje se da će Kona imati iste ili vrlo slične pogonske opcije kao i nova Kia Niro. Benzinac bi tako mogao imati 141 KS, dok bi električna verzija trebala dobiti bateriju kapaciteta 64.8 kWh i motor snage 204 KS.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.