Lista prikazuje niz projekata koji su danas uzor pri modernom razvoju automobila, a da su ti koncepti proizvedeni, današnje 'lice' Porschea bi potpuno drukčije izgledalo
Nedavno smo najavili Porscheov serijal videouradaka u kojima predstavlja različite TOP 5 liste svojih modela. Ovaj put došao je red na TOP 5 tajnih Porscheovih koncepata koje je većina javnosti zaboravila, a još uvijek su itekako značajni za proizvođača iz Stuttgarta.
Porsche 984
Ovaj kompaktni sportski automobil je razvijan između 1984. i 1987. godine. Cilj projekta bio je razviti vrlo lagan automobil, kojemu neće trebati puno snage pa bi tako bio poprilično povoljan i pogodan za mlade. Pokreće ga 2.0-litreni motor koji razvija od 120 do 150 konjskih snaga, a cijeli automobil teži samo 880 kilograma. S obzirom na to da proizvodnja takvoga modela ne bi bila preskupa, trebao je koštati samo 14 tisuća dolara. No kada su 1987. godine nastupili kriza i veliki pad prodaje, Porsche je odlučio odbaciti ovaj model.
Porsche Cayenne Cabrio
Vrlo je neobičan taj koncept, iz više razloga. Osim pokušaja spajanja kabrioleta sa SUV-om, vozilo je zamišljeno s targa 'roll-barom' te je imalo poprilično neobičan stražnji kraj koji 'pati od višestrukoga poremećaja ličnosti'. Umjesto da Porsche napravi dva prototipa kako bi pokazao različite dizajne, spojio je dva dizajna u jedan pa tako ovaj automobil ima pola zadnjega kraja jednoga i pola zadnjega kraja drugoga dizajna.
Porsche 911 Carrera 3.2 Speedster
S plastičnim poklopcem preko kabine, 3.2 Speedster pretvara se u 'jednodijelni' sportski automobil koji predstavlja modernu verziju modela 550 Spyder iz 50-ih godina prošloga stoljeća. Razvijen je 1987. godine, a motor stvara 231 konjsku snagu pa je ovaj koncept mogao pojuriti do 245 km/h.
Porsche Panamericana
Za 80. rođendan Ferdinanda Porschea inženjeri iz Stuttgarta su pripremili jedan uistinu poseban koncept - Panamericanu. Baziran je na modelu 964 Cabriolet Carrera 4, a koristio je mnoga rješenja primijenjena na superautomobilu 959. Karoserija je napravljena iz karbonskih vlakana, a ovaj model najviše izdvajaju od drugih 'otvoreni' kotači i velik hod suspenzija.
Porsche 918 Spyder 'rolling chassis'
Izvorno je predstavljen kao koncept u 2010. godini na sajmu automobila u Ženevi. Kroz godinu dana Porsche je htio pokazati da se nije šalio s tim konceptom pa je razvio samo ovu šasiju elektrificiranoga hiperautomobila, koja je bila prikazana samo odabranim novinarima. Plug-in hibrid je, u tomu razdoblju, razvijao kombiniranih 550 konjskih snaga pa je novinarima pokazao ozbiljne namjere za Porscheovu budućnost.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.