Početna Auto 19 pregleda

Kralj terenaca još štedljiviji i efikasniji na off-roadu

TOYOTA LAND CRUISER
Vidi galeriju 1/2
Kralj terenaca još štedljiviji i efikasniji na off-roadu Kralj terenaca još štedljiviji i efikasniji na off-roadu

Dolazi Land Cruiser s novim 2,8 D-4D motorom (175 KS, 450 Nm) i 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Ima manju potrošnju goriva i bolji užitak u vožnji

Land Cruiser ima više od 60 godina tradicije u off-roadu, te je kao takav postao ikona terenske vožnje i kralj u segmentu 4x4 vozila. Neprikosnovene terenske performanse i trajnost osigurale su mu reputaciju jednog od najsposobnijih automobila na svijetu s pogonom na sva četiri kotača. Sada su trovratni i peterovratni modeli Land Cruisera dostupni s Toyotinim novim 2,8 D-4D motorom, koji razvija 175 KS. Ukupno 2.775 ccm i 16 ventila u četverocilindričnom motoru s varijabilnim turbopunjačem s hladnjakom sada ima veći moment kroz niži i srednji raspon okretaja motora. Koristeći novi sustav ubrizgavanja goriva kako bi smanjio potrošnju goriva i povećao vozački užitak, 2,8 D-4D motor razvija 450 Nm momenta između 1.600 i 2.400 okretaja.S mjesta do 100 km/h ubrza za 12,7 sekundi i može potegnuti do 175 km/h.

TOYOTA LAND CRUISER | Author: TOYOTA foto: TOYOTA

Prosječna potrošnja goriva i emisije CO2 su smanjene za 9% na ukupno 7,5 l/100 km (7,4 l/100 km za trovratni model), odnosno na 197 g/km (193 g/km za trovratni model). Kada dolazi s novim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem, 2,8 D-4D motor ima 420 Nm momenta, ali u rasponu od 1.400 i 2.400 okretaja. Ova verzija s mjesta do stotke ubrza za 12,1 sekundi, što je brže nego s ručnim mjenjačem. I ova kombinacija potegne do 175 km/h, a pri tome se prosječna potrošnja i emisije CO2 zadržavaju na istim razinama. Land Cruiser je sada također dostupan s novom dvobojnom kombinacijom smeđe i crne boje za kabinu, te ujedno donosi jedinstvene detalje od brušenog aluminija. Novi Land Cruiser s 2,8 D-4D motorom bit će u prodaji na europskom tržištu od kolovoza.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.