Nedavno su provedeni istraživanje i analiza društvene mreže Instagram u vezi s broem fotografiranih superautomobila po gradovima, a definitivni pobjednik je London
Tvrtka Activity Superstore analizirala je na Instagramu fotografije 12 supeutomobila različitih proizvođača, poput Ferrarija, Lamborghinija, McLarena i sličnih. Istraživanjem je utvrđeno kako je u prošle tri godine objavljeno više od 148 milijuna fotografija superautomobila na društvenoj mreži Instagram.
Samo ih u Londonu je snimljeno oko 6,1 milijun, a najčešće lokacije za fotografiranje su poznati trgovački centar Harrods, Park Tower Hotel, Dorchester Hotel u Mayfairu, Ulica Sloane u Knightsbridgeu te Trg Lowndes u Belgraviji. Najčešće marke koje su viđene u Londonu su Aston Martin, Bugatti, Ferrari, Lamborghini i Pagani.
Na drugome mjestu se našla Moskva s 5,9 milijuna fotografija, a ondje su najčešće viđeni Bentleyji i Porschei. Moskvu slijede Los Angeles s četiri milijuna i New York s 3,7 milijuna fotografija. Zanimljivo je kako je Dubai tek na petome mjestu s 3,6 milijuna fotografija, a Monako tek na osmome mjestu.
Što se tiče popularnosti proizvođača, istraživanje je pokazalo očekivane rezultate. Čak na 53 milijuna objavljenih fotografija bio je Ferrari, a slijedi ga Lamborghini s 48,1 milijunom fotografija. Na trećemu mjestu se našao Porsche koji se nalazi na 43,1 milijun fotografija. Zanimljivo je kako samo te tri marke zauzimaju čak 97 % svih objavljenih fotografija superautomobila, a ostali proizvođači su na samo 3,9 milijuna fotografija.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.