Ovaj "bolid" težak je samo 955 kg, razvija brutalnih 640 "konja" i 725 Nm okretnoga momenta, a namijenjen je brdskim utrkama...
Austrijanac Karl Schagerl 2000. godine smislio je projekt koji je nastao iz njegove želje da ima povoljan i zabavan automobil s pogonom na sve kotače, kojim bi se mogao svakodnevno voziti za zime. Kako to obično biva, projekt se u fazi izgradnje počeo razvijati u savim drugome smjeru.
Tako je Schagerl nakon ugradnje četverocilindričnoga 2,0-litrenog motora TSI iz Golfa "petice" odlučio mijenjati turbopunjač nekoliko puta, dok nije postigao ono što je zamislio. Ugradio je 4Motion pogon na sve kotače, mjenjač iz Golfa "četvorke", pa se polako ali sigurno njegov Golf razvijao u pravu zvijer. Kasnije je ugradio šesterostupanjski sekvencijalni mjenjač tvrtke KAPS Transmissions, a snaga motora u finalnoj etapi tuninga "nabrijana" je na 640 KS i 725 Nm okretnoga momenta.
Osim performansi jednako je impresivna i karoserija koju, između ostaloga, straga krase spojler DTM i set naljepnica WRC, kakve se mogu vidjeti na aktualnom VW Polu WRC.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
makka
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.