Početna Auto 11 pregleda

Mali nabildani zvrk s M pedigreom dolazi iz Bavarske

NOVI BMW M2 COUPE
Vidi galeriju 1/8
Mali nabildani zvrk s M pedigreom dolazi iz Bavarske Mali nabildani zvrk s M pedigreom dolazi iz Bavarske Mali nabildani zvrk s M pedigreom dolazi iz Bavarske Mali nabildani zvrk s M pedigreom dolazi iz Bavarske Mali nabildani zvrk s M pedigreom dolazi iz Bavarske Mali nabildani zvrk s M pedigreom dolazi iz Bavarske Mali nabildani zvrk s M pedigreom dolazi iz Bavarske Mali nabildani zvrk s M pedigreom dolazi iz Bavarske

Novi BMW M2 Coupe pokreće novorazvijeni 3,0 redni motor sa šest cilindara, 370 KS i 465 Nm što je dovoljno za sprint s mjesta do stotke za 4,3 sekunde

Sve je počelo prije više od 40 godina kada je BMW 2002 turbo privlačio poglede i mamio uzdahe. Sportski kompaktni automobil BMW-a danas dobiva više nego dostojnog nasljednika. Poznato je kako BMw u svojim automobilima nudi izvanrednu dinamiku, izuzetnu okretnost te optimalnu kontrolu nad vozilom. BMW M GmbH svijetu predstavlja novi BMW M2 koji pokreće 3,0 litarski šestcilindrični redni motor visokih performansi, okretnosti stražnjeg pogona, laganim M Sport aluminijskim ovjesom te smionim, ekstrovertiranim stilom,

NOVI BMW M2 COUPE | Author: BMW foto: BMW

Odmah na prvu BMW M2 Coupe se prepozna kao član BMW M obitelji, čiji stil ujedno jasno ističe njegove dinamične atribute. Pošto vuče inspiraciju iz modela BMW-ove bogate povijesti automobilističkih utrka, novi M2 Coupe ne krije svoj izuzetni potencijal za sportske performanse. Niski prednji dio s velikim usisima zraka, mišićave bočne strane s karakterističnim M škrgama, aluminijski 19-inčni kotači prepoznatljivog M dizajna s dvostrukim krakovima, kao i nizak, širok stražnji dio sa specifičnim M ispuhom s dvije cijevi, zajedno ostavljaju upečatljiv dojam.

NOVI BMW M2 COUPE | Author: BMW foto: BMW

Novorazvijeni 3,0-litreni redni motor sa šest cilindara koristi najmoderniju M TwinPower Turbo tehnologiju i razvija snagu od 370 KS pri 6,500 okretaja (kombinirana potrošnja goriva: 8,5 l/100 km; emisija CO2 ukupno: 199 g/km). Najveći okretni moment od 465 Nm može se nakratko uz overboost povećati do čak 500 Nm. Sve to, zajedno s opcijom prijenosa od sedam brzina M Double Clutch Transmission (M DCT) te Launch Control sustavom omogućuje BMW-u M2 da s mjesta do 100 km/h dođe za svega 4,3 sekunde. Najveća brzina je elektronički ograničena na 250 km/h. Sa M DCT prijenosom ima potrošnju od svega 7,9 litara te emisiju od 185 g/km CO2

NOVI BMW M2 COUPE | Author: BMW foto: BMW

Elektronički kontroliran diferencijal Active M Differential optimizira trakciju i stabilnost zadržavanja smjera kretanja. Još veće zadovoljstvo u vožnji dobije se kad se aktivira način rada M Dynamic Mode (MDM) sustava dinamičke kontrole stabilnosti (DSC). MDM dopušta proklizavanje kotača te, shodno tome, umjereno, kontolirano zanošenje (drift) na stazi.

NOVI BMW M2 COUPE | Author: BMW foto: BMW

Novi BMW M2 Coupe ne samo da je izravni nasljednik uspješnog BMW-a serije 1 M Coupe, već je i – u svojoj fundamentalnoj filozofiji–  sljedbenik izvornog E30 BMW-a M3 te BMW-a 2002 turbo. Potonji je prije više od 40 godina izazvao senzaciju, utjelovivši predanost svega što BMW M GmbH i danas predstavlja u izvanrednoj dinamici, nenadmašnoj okretnosti te optimalnoj kontroli automobila.

Želite li saznati kako pripremiti automobil za zimu pročitajte članak na LINKU.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.