Novi BMW M2 Coupe pokreće novorazvijeni 3,0 redni motor sa šest cilindara, 370 KS i 465 Nm što je dovoljno za sprint s mjesta do stotke za 4,3 sekunde
Sve je počelo prije više od 40 godina kada je BMW 2002 turbo privlačio poglede i mamio uzdahe. Sportski kompaktni automobil BMW-a danas dobiva više nego dostojnog nasljednika. Poznato je kako BMw u svojim automobilima nudi izvanrednu dinamiku, izuzetnu okretnost te optimalnu kontrolu nad vozilom. BMW M GmbH svijetu predstavlja novi BMW M2 koji pokreće 3,0 litarski šestcilindrični redni motor visokih performansi, okretnosti stražnjeg pogona, laganim M Sport aluminijskim ovjesom te smionim, ekstrovertiranim stilom,
Odmah na prvu BMW M2 Coupe se prepozna kao član BMW M obitelji, čiji stil ujedno jasno ističe njegove dinamične atribute. Pošto vuče inspiraciju iz modela BMW-ove bogate povijesti automobilističkih utrka, novi M2 Coupe ne krije svoj izuzetni potencijal za sportske performanse. Niski prednji dio s velikim usisima zraka, mišićave bočne strane s karakterističnim M škrgama, aluminijski 19-inčni kotači prepoznatljivog M dizajna s dvostrukim krakovima, kao i nizak, širok stražnji dio sa specifičnim M ispuhom s dvije cijevi, zajedno ostavljaju upečatljiv dojam.
Novorazvijeni 3,0-litreni redni motor sa šest cilindara koristi najmoderniju M TwinPower Turbo tehnologiju i razvija snagu od 370 KS pri 6,500 okretaja (kombinirana potrošnja goriva: 8,5 l/100 km; emisija CO2 ukupno: 199 g/km). Najveći okretni moment od 465 Nm može se nakratko uz overboost povećati do čak 500 Nm. Sve to, zajedno s opcijom prijenosa od sedam brzina M Double Clutch Transmission (M DCT) te Launch Control sustavom omogućuje BMW-u M2 da s mjesta do 100 km/h dođe za svega 4,3 sekunde. Najveća brzina je elektronički ograničena na 250 km/h. Sa M DCT prijenosom ima potrošnju od svega 7,9 litara te emisiju od 185 g/km CO2.
Elektronički kontroliran diferencijal Active M Differential optimizira trakciju i stabilnost zadržavanja smjera kretanja. Još veće zadovoljstvo u vožnji dobije se kad se aktivira način rada M Dynamic Mode (MDM) sustava dinamičke kontrole stabilnosti (DSC). MDM dopušta proklizavanje kotača te, shodno tome, umjereno, kontolirano zanošenje (drift) na stazi.
Novi BMW M2 Coupe ne samo da je izravni nasljednik uspješnog BMW-a serije 1 M Coupe, već je i – u svojoj fundamentalnoj filozofiji– sljedbenik izvornog E30 BMW-a M3 te BMW-a 2002 turbo. Potonji je prije više od 40 godina izazvao senzaciju, utjelovivši predanost svega što BMW M GmbH i danas predstavlja u izvanrednoj dinamici, nenadmašnoj okretnosti te optimalnoj kontroli automobila.
Želite li saznati kako pripremiti automobil za zimu pročitajte članak na LINKU.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.