Luksuzni kupe s potpisom legendarnoga Pininfarine, koji pokreće motor iz trkaćeg automobila, bezvremenski je klasik. Najsnažniji Maserati ustvari je cestovna izvedba trkaćega modela Trofeo, a stvoren je kako bi putnicima pružio trkaće iskustvo
Iako dojmljivi, tehnički podaci nisu dovoljni da bi se na najbolji način opisale značajke najsnažnijeg i najbržeg Maseratija u ponudi, modela GranTourismo MC Stradale. Riječ je o autu koji uspješno kombinira egzotični talijanski dizajn, luksuz i vrhunske performanse. Izravni je potomak modela 1500 GT iz 1947., čija su ostavština trkaće ambicije i najveća udobnost.
U svakome pogledu Stradale izvedba dostojna je logotipa trozupca koji nosi na prednjoj rešeci hladnjaka i stogodišnje tradicije tvrtke iz Modene, danas dijelom Ferrarija. Otuda i potječe njegov motor, atmosferski V8 s obujmom 4,7 litara i s 460 KS koje razvija za 7200 okretaja u minuti, a 520 Nm okretnoga momenta dostupno je za 4750 okretaja u minuti. Sve to praćeno je uzbudljivom zvučnom kulisom karakterističnom za Ferrarijeve i Maseratijeve modele.
Više o ovom ljepotanu pročitajte u novom broju Auto starta.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.