Uz vizualni napredak, tu je i niz drugih detalja u cilju poboljšanja voznih karakteristika
Toyota je ovih dana predstavila redizajnirani sportski coupe GT86, a u promjene spadaju nove svjetlosne grupe u LED tehnologiji, kao i novi prednji branik. "Stražnjica" je također blago redizajnirana, a najveća promjena odnosi se na veliki zadnji spojler koji zajedno s prednjim branikom osjetno poboljšava aerodinamiku.

Cijeli doživljaj dodatno je začinjen novim naplatcima od 17 inča. Kako bi pružila ono za šta je napravljena, Toyota je unaprijedila GT86 s Track modom vožnje, u kojem su kontrola proklizavanja (TRC) i elektronski sustav stabilnosti (VSC) svedeni na minimum, kako bi vozaču omogućili još više slobode prilikom vožnje na samoj granici prianjanja.

Što se pogonske jedinice tiče, dobro poznati 2,0-litreni bokser od 200 KS i 205 Nm je ostao nepromijenjen. Toyota se potrudila unaprijediti i unutrašnjost, pa su novosti sportski volan i 4,2-inčni TFT multi-funkcionalni display, koji osim standardnih informacija, pruža i podatke kao što su trenutna G-sila, štoperica i praćenje vremena po krugu na trkaćoj stazi.

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.