Aston Martin DBR1, legendarni primjerak automobilske povijesti, sudjelovao je na oldtimer utrci super automobila iz 1950-tih godina u Velikoj Britaniji. Automobil vrijedan 30 milijuna dolara u privatnom vlasništvu teže je oštećen
Scena originalno restauriranih ili netaknutih originalnih oldtimera u svijetu je izuzetno živa. I dok jedni kolekcionari oldtimera svoje izuzetno vrijedne i rijetke primjerke čuvaju u muzeju ili specijalno izrađenim prostorima iz kojih se nikamo ne miču, drugi zaljubljenici oldtimera smatraju kako njihovi stari originalni primjerci moraju živjeti i u poznim godinma, te s njima voze razne oldtimer relije.
Tako je oldtimer Aston Martin DBR1, sličan na fotografiji uz ovaj tekst, imao nezgodu pri čemu je 'nos' karoserije preživio određene estetske 'zahvate' u sudaru. Legendarni primjerak automobilske povijesti sudjelovao je na oldtimer utrci super automobila iz 1950-tih godina u Castle Combe u Velikoj Britaniji. Sada oštećeni primjerak DBR1 osvojio je drugo mjesto na utrci Le Mans 1959. godine, dok je pobjedu osvojio Carroll Shelby vozeći isto DBR1.
U biti ovaj automobil je svoj život započeo kao DBR3, ali je pretvoren prema specifikacijama u DBR1, jer prvotno ugrađen motor nije imao dovoljno snage da bi se borio s konkurencijom. Ima oznaku šasije DBR1/4, a za koju mnogi smatraju kako ju je vozio i Sir Stirling Moss, ali to očito nije točno, jer je Moss vozio DBR1/3 u pobjedi na 1000km Nürburgringa 1958. godine, te je s DBR1/2 osigurao ukupnu pobjedu proizvođača Aston Martnu u 1959. godini.
Šasija DBR1/4 u biti nema zapisanu nijednu pobjedu na utrkama, no i pored toga ima važno mjesto u motosport povijesti marke Aston Martin, jer je ukupno proizvedeno samo pet primjeraka DBR1. Ovaj razbijeni navodno je vrijedio čak 30 milijuna dolara i u privatnom je vlasništvu. Mehaničari Astona Martina već su pripremili alat i svoje ruke za popravak oštećenog primjerka, a cijena popravka u ovom trenutku nije poznata.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.