Škoda već godinama radi dobar posao u segmentu malih automobila pa će tako nesumnjivo ovaj redizajnirani hatchback, kao i karavanska izvedba, i ovog puta osvojiti srca ljubitelja malenih Škodinih automobila.
Od 1999. do danas prodano je preko 4 milijuna primjeraka Fabije diljem svijeta, a samo iz zadnje generacije prodano jih e čak 500.000. Zato ne sumnjamo kako će ova redizajnirana Fabia uvelike pridonijeti povećanju te brojke, zbog velikoga broja novina koje krase ovaj češki gradski auto.
Novi su i atraktivniji prednji i stražnji branici, redizajnirana svjetla prvi će put biti izvedena u tehnologiji Full-LED, a sigurnosna tehnologija automatski gasi duga svjetla kada senzori na Škodi detektiraju vozilo koje se kreće iz suprotnoga smjera ili ju sustiže.
U novome paketu je i sigurnosni sustav kontrole mrtvoga kuta, koji će, osim što će signalizirati drugo vozilo u mrtvome kutu, upozoravati i na opasnost od vozila koje velikom brzinom prilazi na autocesti. A sve to je napredna tehnologija iz viših klasa Škodinih automobila.
Unutrašnjost vozila također je doživjela znatna poboljšanja. Svaki će model imati 6,5-inčni dodirni zaslon, s mnogo opcija. Povezivanje s automobilom bit će na većoj razini, kao i navigacija koja se spaja na internet i automatski "skida" podatke o stanju prometa na zadanoj ruti. Tehnologija Smart-Link omogućava veću dozu uživanja u mobilnim aplikacijama.
Za željnije atraktivnijeg izgleda u ponudi će prvi put biti 18-colne aluminijske felge, ali one su rezervirane samo za hatchback verziju.
Škoda će za početak ponuditi inačice s mogućnošću izbora jednog od četiri benzinska motora: Dva 1,0-litrena MPI sa 60 ili 75 konja i dva 1,0-litrena motora TSI s 95 ili 110 konja. Nova Fabia u najjačoj verziji bit će dostupna sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem DSG. Nova Škoda svjetsku premijeru doživjet će na autosalonu u Ženevi, a u prodaju će biti puštena sredinom godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.