Početna Auto 553 pregleda

Novi Dongfeng Box je najjeftiniji kineski električni auto na našem tržištu

FOTO: Dongfeng

Model Box je sa svojih 402 cm među manjim gradskim autima na tržištu, no zbog velikog međuosovinskog razmaka od 266 cm donosi iznenađujuće mnogo mjesta

Jučerašnjom prezentacijom u Zagrebu službeno je označeno uvođenje automobila Dongfeng Box na hrvatsko tržište. Novi gradski automobil košta od 24.990 eura, čime postaje  najjeftiniji električni automobil nekog kineskog proizvođača na našem tržištu. 

Author: Dongfeng foto: Dongfeng

Novi model na Hrvatsko tržište uvodi tvrtka Auto Hrvatska Automobili koja već ima dosta iskustva s kineskim modelima. Forthing T5 Evo pokazao se pravim prodajnim hitom pa tako sada pokušavaju slično ponoviti i s ovim modelom. 

Author: Dongfeng foto: Dongfeng

Model Box je sa svojih 402 cm među manjim gradskim autima na tržištu, no zbog velikog međuosovinskog razmaka od 266 cm donosi iznenađujuće mnogo mjesta na stražnjoj klupi i prtljažnik koji je sa svojih 326 litara među najvećima u klasi. Dizajn je također vrlo zanimljiv, pogotovo sprijeda, a zgodan "luksuzni" detalj su i prednja vrata bez okvira prozora. 

Author: Dongfeng foto: Dongfeng

Novi Dongfeng Box opremljen je elektro motorom snage 95 KS što je dovoljno za solidne performanse. Maksimalna brzina je ograničena na 160 km/h, a ubrzanje do 100 km/h traje 12 sekundi. U ponudi su dvije baterije. Manja ima kapacitet od 31.4 kWh (verzija Style), a veća 42,3 kWh (verzija Premium) što autu omogućava autonomiju od 230, odnosno 310 km u kombiniranim uvjetima vožnje. 

Author: Dongfeng foto: Dongfeng

Uz brzi DC punjač baterija će se od 30 do 80 posto napuniti za 45 minuta uz maksimalnu snagu punjenja od 60 kW, a maksimalna snaga AC punjenja je 3,3, odnosno 6,6 kW, ovisno o verziji. Automobil je stanju puniti i pokretati vanjske uređaje uz funkciju Vehicle-to-Load (V2L) i maksimalni izlaz od 3,3 kW. 

Author: Dongfeng foto: Dongfeng

Automobil je opremljen bogatim paketom sustava za pomoć u vožnji koji mu daju autonomiju druge razine. BOX serijski dolazi opremljen sustavima autonomnog kočenja, upozorenjem na frontalni sudar, upozorenjem kod nenamjerne promjene vozne trake, prepoznavanjem prometnih znakova te brojnim drugim sigurnosnim dodacima. Kod duljih putovanja autocestom, vozaču je na raspolaganju i adaptivni tempomat.

Author: Dongfeng foto: Dongfeng

Oprema je prilično bogata već od osnovnog paketa, a u jačem paketu opreme Premium vozilo dolazi opremljeno s adaptivnim inteligentnim LED svjetlima s automatskim podešavanjem svjetlosnog snopa. Tu je i sustav kamera za parkiranje s pogledom od 360 stupnjeva sa stražnjim parking senzorima. Vozačevo sjedalo opremljeno električnim podešavanjem s memorijom, uz ventilaciju i grijanje, a tu je i ambijentalno osvjetljenje kabine. Izvana verzija Premium ima aluminijske naplatke od 17", dok osnovna ima čelične od 16". Sve verzije dolaze i s ručkama u razini karoserije koje se automatski izvlače po potrebi. 

Author: Dongfeng foto: Dongfeng

Unutrašnjost je moderno uređena te izgleda vrlo luksuzno s mnogo kvalitetnih mekanih materijala. Ispred vozača je mali zaslon s instrumentima od 5", dok se glavni zaslon osjetljiv na dodir veličine 12,18 inča nalazi na uobičajenom mjestu. Tu je bežični punjač mobitela te USB punjač snage 66  W. Iako na armaturama nema gotovo nikakvih fizičkih tipki, većinom funkcija može se upravljati putem tipki na multifunkcionalnom kožom obloženom upravljaču. Ergonomska ručica mjenjača svojim smještajem na stupu upravljača također stvara dodatni prostor u unutrašnjosti. 

Author: Dongfeng foto: Dongfeng

Kupcima su na izbor bijela, srebrna i plava boja te kombinacije ljubičaste i plave s bijelim krovom. Kupcima su također na izbor dva interijera, sivi i crno-bijeli.

Author: Dongfeng foto: Dongfeng

Novi Dongfeng BOX dolazi s jamstvom na bateriju u trajanju od 8 godina ili 200.000 km, te standardnim jamstvom od 5 godina ili 150.000 km na cijelo vozilo. 

Author: Dongfeng foto: Dongfeng

Osnovni model Style s manjom baterijom košta 24.990 eura, a model Premium s većom baterijom i više opreme tijekom promotivnog razdoblja košta 25.990 eura (redovna cijena 26.990 eura). Jedine moguće nadoplate su za određene boje i crno-bijeli interijer.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.