
Prevara: Kineske marke su lažno "napuhavale" prodajne brojke
Riječ je o posljedici brutalne konkurencije i višegodišnjeg cjenovnog rata na najvećem svjetskom tržištu automobila
Riječ je o posljedici brutalne konkurencije i višegodišnjeg cjenovnog rata na najvećem svjetskom tržištu automobila
Službeni početak prodaje modela obje marke zakazan je za 9. rujna, a prve narudžbe otvaraju se mjesec ranije
Na europskom tržištu Leapmotor u sljedeće tri godine planira predstaviti osam modela, a prvi primjerci već su stigli u …
Evo koliko se čeka kad ti ode jedan dio i kakav je nakon 3000 km
Na prvi pogled sve izgleda kao video koji je napravila umjetna inteligencija, no snimke su autentične, potvrđuju to bro…
Danas je gotovo polovica svih novih automobila u Rusiji kineskog porijekla, a povratak starih igrača čini se sve manje …
Istraživanje otkriva da bi samo 15 od 129 marki moglo opstati u brutalno konkurentnom tržištu "automobila novih energij…
Dok Kina zbog prezasićenosti kod kuće želi osvojiti strana tržišta, Europa joj nudi priliku za ono čega na vlastitom tr…
Donosimo veliki pregled: kineski automobili još uvijek ne ulaze među najprodavanije modele, no uz rastući broj brendova…
Kineska strategija kombinira cjenovnu agresiju, tehnološki napredak i brzu prilagodbu tržištu, što tradicionalne marke …