Početna Auto 1725 pregleda

Novi M3 CS je najsnažniji i najbrži BMW M3 u povijesti

FOTO: BMW

Trolitreni šesterocilindrični motor s dva turbopunjača u M3 CS se vrti do čak 7200 okretaja u minuti i razvija 550 KS te 650 Nm što ovaj model čini najsnažnijim M3 u povijesti

BMW je predstavio novu generaciju modela M3 CS koji za razliku od klasičnog M# donosi više snage i manje mase za još bolja vozna svojstva. Za razliku od prethodnika, koji je na tržištu bio od 2017. godine, novi CS nema stražnji pogon, već se snaga prenosi putem svih kotača i poznatog xDrive sustava. Ono što ostaje isto kao i kod prethodnika je mjenjač koji će se nuditi samo u automatskoj varijanti. 

Author: BMW foto: BMW

Trolitreni šesterocilindrični motor s dva turbopunjača u M3 CS se vrti do čak 7200 okretaja u minuti i razvija 550 KS te 650 Nm što ovaj model čini najsnažnijim M3 u povijesti. Međutim to nije najsnažniji BMW-ov šesterocilindraš, jer motor iz nedavno predstavljenog 3.0 CSL ima 10 KS više.

Author: BMW foto: BMW

U odnosu na klasični M3, CS je lakši 34 kilograma zahvaljujući korištenju specijalnih plastika s ugljičnim vlaknima. Taj materijal je korišten za izradu krova, poklopca motora, dijelova prednjeg odbojnika, stražnjeg difuzora i spojlera te na kućištima retrovizora. Ima ga i u unutrašnjosti. Mosa je smanjena i korištenjem titana za stražnji dio ispuha te karbonskih vlakana za konstrukciju sjedala. 

Author: BMW foto: BMW

Zbog veće snage i manje mase, vozne karakteristike novog M3 CS su spektakularne, a performanse nikada bolje. Automobil do 100 km/h ubrza za 3,4 sekunde, a maksimalna brzina iznosi čak 302 km/h (elektronski ograničeno)!

Author: BMW foto: BMW

Dizajn je, poput performansi, prilično ekstreman i na prvi je pogled jasno da se ne radi o klasičnom M3. Auto će se nuditi u samo četiri boje. Pored zelene, koju ima automobil na promo fotografijama tu su i crna, siva i bijela. Unutrašnjost je sportska i luksuzna, a posebno u oči upadaju sjedala s finom Merino kožom na kojima se nalazi osvijetljeni CS logo. 

Author: BMW foto: BMW

BMW nije zaboravio 'omogućiti' kupcima da na ovaj automobil potroše i malo više te se tako u dodatnoj opremi nude karbonsko-keramičke kočnice, dok serijski dolazi s klasičnim čeličnim kočnicama. Cijena novog M3 CS za Hrvatsku još nije objavljena, a u njemačkoj do registracije košta 142.000 eura. BMW je najavio da će proizvodnja biti ograničena, no nije specificirao na koliko primjeraka. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.