Prošle su tri godine otkad je službeno predstavljen i došlo je vrijeme revitalizacije i redizajna najpopularnijega Mercedesova SUV-a.
Novi GLC isprobali smo u okolici Frankfurta i ugodno smo iznenađeni. Ono što je bilo i više nego dobro, postalo je još bolje. Ozbiljnu manu novomu je modelu zaista teško pronaći. Promjene izvana uključuju novodizajnirane branike, drugačiju prednju masku hladnjaka, osvježena prednja i stražnja svjetla te nov dizajn aluminijskih kotača. Pored estetskih promjena, Mercedes je u svojoj obnovljenoj GLC klasi predstavio i nove uzdužno postavljene motore. Svi oni mogu se 'pohvaliti' povećanom snagom i elastičnošću, uz bitno manje ispušnih plinova.
Novi GLC dolazi s cijelom linijom novih motora. Sve inačice, dakle i u SUV i u Coupé verziji. Nabrojimo ih: GLC 200 4MATIC razvija 145 kW/197 KS te 320 Nm uz emisiju štetnih plinova od 169 do 162 g/km. Drugi je snažniji GLC 300 4MATIC (190 kW/258 KS), s količinom CO2 od 169 do 162 g/km. Dizelaši kreću s GLC 200 d 4MATIC-om (120 kW/163 KS te 360 Nm kombinirane emisije CO2 od 144 do 137 g/km. Slijedi ga GLC /220 d 4MATIC sa 143 kW/194 KS i 400 Nm, koji u atmosferu ispušta od 144 do 137 g/km CO2. Posljednji u nizu je 300 d 4MATIC koji razvija 180 kW/245 KS te 500 Nm okretnoga momenta, uz emisiju CO2 od 157 od 151 g/km.
Na početku impresivne prezentacije novi smo GLC, u verziji s posljednjim navedenim benzincem, isprobali na pravoj off road, odnosno motokros stazi. Nevjerojatno je zaista kuda sve ovaj automobil može proći s potpuno serijskim gumama! Uzbrdo, nizbrdo, tamo gdje ne biste ni pješice krenuli, ovaj nemali SUV ide bez pol' muke zahvaljujući svim mogućim elektronskim sustavima koji čak rade i na principu logike. Uvijek kotač, koji u određenome trenutku treba prianjati na podlogu, upravo to i čini. Taj smo model 'potjerali' i po običnim asfaltiranim cestama u okolici Frankfurta te autocestom. Uglađen do boli, brz, okretan i nevjerojatno luksuzan, doima se kao iz neke više klase.
Kao šlag na tortu, sjeli smo i u jedan poseban model koji nosi značku službenoga Mercedesova tunera, AMG-a. Riječ je o modelu GLC 63 S AMG-u, s osmerocilindričnim bi-turbo motorom koji razvija monstruoznih 510 KS. S obzirom na to da na njemačkom Autobahnu nema ograničenja brzine, 'potjerali' smo ga do 261 km/h, koliko nam je situacija u prometu dozvolila, iako ta zvijer može pojuriti do 280 km/h. Pomoću launch-controla ispucali smo se i do 'stotke' za 3,65 sekundi, što je čak i brže od deklariranih 3,8 sekundi. Verzije s dizelskim motorom opremljene automatskim 9-brzinskim mjenjačem te po želji i pogonom na sva četiri kotača koje su jedine zasad dostupne na našemu tržištu treba izdvojiti od 439.698 do 519.666 kuna u SUV odijelu, a za modele Coupé s jednakim motorima i pogonima treba izbrojiti od 439.698 do 519.666 kuna.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.