Danas smo u Kneževini Monako isprobali posve novi Suzuki Swift, koji je europsku premijeru imao na netom završenome ženevskom salonu automobila
Nova generacija Swifta u prodaju kreće u lipnju. Riječ je o posve novom autu koji je osovljen na “laganu” korporativnu platformu HEARTEC, kakvu imaju Baleno i Ignis. U odnosu na prethodnika osnovni je model lakši nevjerojatnih 120 kilograma, a to ne samo što utječe na manju količinu CO2 nego i na dinamičke vozne odlike. Povećana mu je i torzijska čvrstoća, a prema ukusu europskih kupaca modificiran je i ovjes. Naime, testirano je čak 90 različitih postavki ovjesa i upravljača ne bi li Swift bio još ugodniji u vožnji.
U prilog voznim značajkama idu i dimenzije. Međuosovinski razmak veći je 20 mm, ukupna duljina manja je 10 mm, a 40 mm je novi model širi i 15 milimetara niži od prijašnjega Swifta. Što zbog dimenzija, što zbog nove arhitekture, unutrašnjost je vrlo prostrana, a i prtljažnik je s 254 litre veći 25 posto.
Ponuda motora započinje s 1.2 Dualjet benzinskim motorom sa 90 KS, te 1.0 Boosterjet turbobenzincem sa 110 KS. Oba motora bit će dostupna i sa SHVS tehnologijom, odnosno integriranim hibridnim sustavom teškim samo 6,2 kilograma. Uz doplatu će se moći naručiti i automatski mjenjač, te izvedba s pogonom na sve kotače.
Novi je Swift opremljen i pametnim sigurnosnim sustavima, detekcijom pješaka i prepreka, sustavom za zadržavanje u traci, automatskim kočenjem...
Proizvodi se u japanskoj Sagari, a cijene bi prema očekivanjima trebale započeti od 80.000 kuna za početni model. Više o novome Swiftu u novome broju magazina Auto start.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.