Honda Jazz uz novu karoseriju i efikasniji novi benzinski motor 1,3 i-VTEC sa 102 KS donosi i novi ručni i CVT mjenjač. Starta cijenom od 124.990 kuna
Hondin mali kompkatni automobil Jazz prvi je put javnosti predstavljen 2001. godine, da bi njegova druga generacija bila uvedena 2008., te ih je do sada proizvedeno više od 5,5 mijuna primjeraka Od toga broja 781.000 ih je prodano na tržištu Europe, što govori kako je ovaj model dobro primljen kod kupaca na starom kontinentu.
Honda je Jazz konstruirala i proizvela od samog početka po fleksibilnom principu filozofije nazvane Honda MM (Man Maximum, Machine Minimum), a ima značenje – Maksimalno povećanje prostora za putnike, minimalan prostor za motor! Tako je Honda Jazz u svakm slučaju jedan od najprostranijih i najuptrebljivijih automobila u klasi.
Honda je i najnovijom verzijom Jazza kupcima ponudila četiri glavne prednosti – svjež izgled, felksibilnu i prostranu unutrašnjost, ekonomičnost i performanse, te najnovije sigurnosne sustave. Jazz nudi jedan od najvećih prostora u unutrašnjosti u klasi.
Duži je 95 mm, ima 30 mm duži međuosovinski razmak, a prednji odbojnik je duži 40m. Povećanje vanjskih dimenzija u potpunosti je iskorišteno za povećanje unutrašnjosti.
Razmak između prednjih sjedala veći je za 20 mm, a razmak između ramena prednjih putnika veći je za 30 mm. Razmak između ramena putnika na stražnjoj klupi veći je za 20 mm, a prostor za noge putnika stražnje klupe veći je za čak 115 mm, a koljena za 45 mm. Kada se usporedi kabinski prosor on je kod Jazza jednako velik kao i limuzine za broj veće.
Sada Jazz ima prtljažnik obujma 354 litara (+12 litara u odnosu na prethodni model), a s preklapanjem sjedala poraste do 1314 litara. Zahvaljujući 'čarobnim stražnjim sjedalima', što je jedinstveno rješenje na tržištu, kada su preklopljena prtljažnik ima ravno dno. Tada je prtljažnik dulji za 8 cm, a imaju mogućnost i podignuti samo sjedaću površinu, a kako spremnik goriva nije ispod stražnjih sjedala, taj prostor se može koristiti za prijevoz različitih tereta.
I dok je šasija ostala skoro ista, s određenim dodatnim ojačanjima za veću krutost, upravljač je dobio direktniji odziv za vozača, a novi je i benzinski motor 1,3 i-VTEC koji kombinira snagu i štedljivost.
Na nižim okretajima koristi Atkinsonov ciklus s visokim stupnjem kompresije (13,5:1). Ima ekspanzijski takt dulji od kompresijskog, a uz optimizirani oblik klipova u odnosu na oblik glave motora boljih je svojstava i performansi od dosadašnjih motora.
Jazz je dobio i novi ručni mjenjač sa šest stupnjeva brzina sa smanjenim unutrašnjim otporima za 25 posto. Motor uz ovaj mjenjač spinrta do stotke za 11,2 sekunde i ima najveću brzinu 190 km/h uz emisiju ugljičnog dioksida od 116 g/km.
Tko više voli automatski mjenjač na raspolaganju je novi CVT mjenjač koji ima smanjeni otpor, novi remen i posebno izrađen softver za Europu, prilogođen cestama s vežim brojem uzbrdica i spustova, te zavoja, tako da motor uvelike pomaže vozaču u pravovremenom mijenjanju stupnjeva prijenosa.
CVT mjenjač ima I bolju efikasnost o ručnog mjenjača, a do stotke ubrzava za 12,0 sekunde i potegne do 182 km/h, uz emisiju ugljičnog dioksida od samo 106 g/km. Do kraja ove godine planirana je prodaja 20 komada, a za cijelu 2016. godinu plan je 60 primjerka. Starta cijenom od 124.990 kuna.
CIJENE ZA HONDA JAZZ 1,3 i-VTEC 102KS
Trend – 124.990 kuna
Comfort ADAS – 143.190 kuna
Elegance ADAS – 161.990 kuna
Elegance NAVI ADAS – 167.990 kuna
Comfort ADAS CVT – 151.690 kuna
Elegance ADAS CVT – 167.690 kuna
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.