Najsnažnije Alfe su s redizajnom dobile specijalno izdanje Quadrifoglio 100° Anniversario
Alfa Romeo je nedavno blago redizajnirao modele Giulia i Stelvio, sada je došao red i na njihove moćne sportske izvedbe Quadrifoglio. Najsnažnije Alfe su s redizajnom dobile specijalno izdanje Quadrifoglio 100° Anniversario. Bit će proizvedeno 100 po primjeraka iz ove serije za svaki model, a njihova najvažnija značajka je još više snage. Specijalna serija izdana je povodom 100 godina oznake Quadrifoglio. Ona je debitirala 15. travnja 1923., kada je Ugo Sivoccijeva "Corsa" verzija Alfa Romea RL pobijedila na utrci Targa Florio.
Moćni 2,9-litreni V6 motor u novim varijantama razvija 520 KS, što je 10 KS više od dosadašnje standardne Quadrifoglio izvedbe. Giulia i dalje prenosi svoju snagu na stražnje kotače, dok Stelvio ima pogon na sva četiri kotača. Oba modela su opremljena osmostupanjskim ZF automatskim mjenjačem koji radi zajedno s novim mehaničkim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem koji je preuzet s modela GTA. Iako to još nije objavljeno, očekuje da će automobili zadržati adaptivni ovjes i karbonsko keramičke kočnice svojih prethodnika.
Podaci o performansama nisu objavljeni pa se ne zna hoće li mali porast snage utjecati na ubrzanje do 100 km/h i maksimalnu brzinu. Dosadašnja Giulia Quadrifoglio 100 km/h hvata za 3,9 sekundi, dok Stelviju za isto treba jedna desetinka manje.
Napravljene su i male dizajnerske promjene. Oba automobila dobila su redizajnirana LED Matrix prednja svjetla sa zatamnjenom pozadinom. Tu su i zlatne kočione čeljusti iza novih aluminijskih naplataka s pet rupa. Promjer naplataka je 19" u Giuliji i 21" u Stelviju. Tu su i novi detalji od ugljičnih vlakana na maski i i kućištima retrovizora. Oba modela imaju Akrapovič ispuh.
U unutrašnjosti Giulia i Stelvio dobivaju novu 12,3-inčnu digitalnu ploču s instrumentima, koja donosi Quadrifoglio specifičan Race mode prikaz. Infotainment zaslon ostaje na dijagonali od 8,8 inča. Unutrašnjost je obogaćena detaljima kao što su zlatni šavovi, nove presvlake od alcantara i ukrasi od ugljičnih vlakana.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.