Američki automagazin "Motor Trend "odlučio je suprotstaviti 11 sportskih jurilica Teslinu Modelu S P100D. Na popisu su se našli brendovi s tri kontinenta pa je tako Europa u bitku poslala sedam, a SAD i Azija po dva "ratnika"...
Ovo je 11 veličanstvenih koji su udružili snage kako bi pokušali poraziti Teslu u utci na četvrt milje. Iz Amerike je stigla teška artiljerija u obliku Chevroleta Camara ZL1 1LE sa 650 "konja". Začuđujuće je, ali to nikako nije bilo dovoljno za ništa više od sedmoga mjesta. "Klupski" kolega Chevrolet Corvette Grand Sport sa 460 "konja" završio je utrku na pretposljednjemu mjestu.
Japanski samuraji nisu ozbiljnije ugrozili Teslu jer je njihov najbolji rezultat tek peto mjesto, a ostvario ga je Nissan GT-R Nismo čiji motor razvija čak 600 KS. Lexus LC500 s malo slabijim agregatom s 471 KS nikako nije mogao parirati ni najslabijima pa je tako utrku zavšio na posljednjemu mjestu.
Britanci su svoje nade polagali u McLarenov model 570 GT koji do stotke juri 3 sekunde, a kroz cilj je prošao četvrti. Tajno oružje, "Bondov" Aston Martin DB11 sa 600 KS ciljem je prošao osmi s vremenom 11,9 sekundi.
Njemački adut Porsche 911 Turbo S s 580 "konja" solidno je jurio pa je kroz cilj prošao malo iza Ferarija s vremenom 10,7 sekundi. Manji "brat" Porsche 718 Cayman S, koji je ujedno najslabiji u konkurenciji - s 350 KS, ostvario je odlično deveto mjesto.
Zadnji, ali ne i posljednji na utrci, iz Europe dolazi Mercedes AMG GTR s nemalih 577 KS, zauzevši solidno šesto mjesto.
Talijanski predstavnici u jurišu bili su Alfa Romeo Giulia QV naoružana s 505 "konja", koja je na cilj stigla tek 10., i Ferari 488 GTB s "propeta" 662 "konja", koji se potpuno dokazao kao ravnopravan konkurent Tesli, te je na cilj stigao drugi s najboljom izlaznom brzinom. Unatoč tome, kroz cilj je ipak prva prošla Tesla pa je tako ponovno dokazao kako su elektromotori ravnopravna konkurencija oktanskim strojevima u utrkama ubrzanja.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.