Nakon proljetnog izdanje najbrže Škode sa 220 konja u Frankfurt stiže i 10 konja jača – 'čehinja' dobiva 2.0 TSI jednake snage i performasi kao što ima kultni Golf GTI Performance
Škoda Octavia RS 230, najbrži tvornički auto ikada napravljen u Mladoj Boleslavi, bit će jedna od većih zvijezda predstojećeg Sajma automobila u Frankfurtu. Sredinom rujna bit će predstavljen javnosti u velebnim dvoranama Frankfurtskog salona, a već krajem rujna započeti će se i s prvim isporukama ova bijesne jurilice.
Već prethodna generacija izazivala je uzdahe, a uspjela je odvratiti od kupovine i mnoge kupce najprestižnijih Golfova GTI. Prema brojnim recenzijama, već je i prijašnja generacija zbog limuzinskog karoserijskog obilka bila stabilnija, upravljivija i s boljim ležanjem, a sve to za relativno manje novca. Ovakvo Škodino približavanje Golfu sve je izraženije.
U biti, u samo nekoliko mjeseci u Škodi su odlučili 'pojačati' već poznatu RS-icu iz Geneve. Proljetna verzija najbrže Škode razvijala je 220, a jesenska će se kititi sa 230 konja. Zboga toga je i u nazivu pridodana oznaka RS 230. U biti nije se dogodilo ništa spektakularno novoga, izuzevši dizanja snage te još nekih tehnoloških i dizajnerskih preinaka.
Riječ je o specijalnoj ediciji Škode Octavije RS koja će stajati u EU 33.490 eura. Jedako tako, istovremno će se ponuditi i kombi izvedba – cijena od 34.150 eura. Dvolitarski turbak TSI u Škodi ubrzava za 6,7 s (0,1 s brže od proljetne RS-ice). I maksimalna brzina je nešto uvećana, za simbolična 2 km/h. Ova limitirana serija RS-ice moći će pojuriti i do 250 km/h! Prosječna potrošnja prema tvorničkim podacima iznosi 6,2 litre. Gotovo je sve to izjednačeno s najjačim Golfom GTI, onim kojeg prati oznaka Performance i koji stoji 10 posto više (36.700 eura).
Od ostalih novina valja istaknuti 19 colne, umjesto 18 colnih alu naplataka. Pridodan je i crni stražnji spojler, a kombi je dobio crne krovne nosače. Rešetka okvira kao i ispušne cijevi su obojane u crno. U unutrašnjosti dominira koža i to prošivena s crvenim ili crnim prošavima.
Uglavnom – puno vike za 10 konja više te za male sitne kozmetičke dorade. Dovoljno ipak kako bi se dokazalo kako Škoda Octavia ni po čemu nema lošiji tretmam od Volkswagena u Grupi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.