Proizvođač automobil naziva SUV coupeom, no više je crossover između limuzine i SUV-a. S 4,82 metra formalno pada u srednju klasu, ali DS ga klasificira kao višu srednju klasu
Nakon dugog najavljivanja teaserima, DS je sada predstavio svoju novu električnu perjanicu nazvanu DS N°8. Veći dio eksterijera i interijera već je od prije poznat s teasera, a sada su otkrivene nekamuflirane slike vanjštine i drugi detalji o autu. Najavljene su tri verzije, uključujući dvije s pogonom na prednje kotače i jednu s pogonom na sve kotače.
DS N°8 trebao bi se izgovarati "DS broj osam". Proizvođač automobil naziva SUV coupeom, no više je crossover između limuzine i SUV-a. S 4,82 metra formalno pada u srednju klasu, no DS ga svrstava u višu. Tehnički, automobil se temelji na platformi STLA Medium što ga čini srodnim modelima Peugeot E-3008, E-5008 i Opelom Grandland Electric.
DS N°8 bit će dostupan s izborom od tri električna pogona koji razvijaju 230 KS, 245 KS i 350 KS, a potonji će biti opremljen s dva elektromotora za pogon na sva četiri kotača. Svi motori imaju i boost funkciju koja povremeno daje dodatnih 30 KS FWD verziji za ukupnih 260 KS, 35 KS FWD Long Range verziji za ukupnih 280 KS, i 25 KS modelu AWD Long Range za ukupnih 375 KS.
DS N°8 dostupan je s izborom od dvije baterije. Prva pruža iskoristivi kapacitet od 74 kWh i dolazi uz najslabiji model. Druga, s neto kapacitetom od 97,2 kWh, ugrađuje se u verzije FWD Long range s 245 KS i AWD Long Range s 350 KS. DS N°8 FWD Long Range ima doseg od 750 km uz potrošnju od 12,9 kWh/100 km (standardni WLTP ciklus). Peugeot također tvrdi da ima doseg od više od 500 km na autocesti pri konstantnoj brzini od 120 km/h. Osnovna verzija s manjom baterijom ima WLTP doseg od 572 km, a najsnažniji model s dva motora 686 km.
DS N°8 nudi vrlo dobre performanse, s vremenom od 0 do 100 km/h od 5,4 sekunde za AWD Long Range verziju, i za 7,7/7,8 sekundi za FWD verzije. Svaki DS N°8 ima najveću brzinu ograničenu na 190 km/h.
Maksimalna snaga punjenja je 160 kW, a baterija ej može izdržati između 20 i 55 posto napunjenosti. Punjenje od 20 do 80 posto trebalo bi trajati 27 minuta, a prema DS-u, trebali biste moći napuniti struju za 200 km u deset minuta.Za izmjeničnu struju tu je ugrađeni punjač od 11 kW kao standard, a kasnije će biti dostupan opcijski punjač od 22 kW. Ugrađeni punjač je dvosmjeran, što znači da s pomoću njega možete puniti ili pokretati vanjske uređaje.
Dizajn novog auta sličan je studiji DS Aero Sport Lounge iz 2020. godine. DS se ponosi dobrom aerodinamikom . Koeficijent otpora je 0,24, a prednja površina iznosi 3,5 četvornih metara. Ručke prednjih vrata su u razini karoserije i po potrebi se električno izvlače, a stražnje su integrirane u C-stup. Otvori za zrak sprijeda mogu se otvoriti ili zatvoriti s pomoću klapni, a svi kotači imaju aerodinamički optimiziran dizajn.
U unutrašnjosti se nalazi 10,25-inčni zaslon s instrumentima i ogromni 16-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Tu je i head-up zaslon s funkcijom proširene stvarnosti te unutarnji retrovizor temeljen na kameri. Sustav također uključuje prepoznavanje glasa uključujući ChatGPT i Electra 3D audio sustav marke Focal s 14 zvučnika. Kabina je vrlo prostrana, a prtljažnik ima 620 litara.
DS još nije otkrio cijene, a prodaja bi trebala započeti tijekom iduće godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.