U originalnoj, tvorničkoj izvedbi imala je dva turbopunjača i automatski mjenjač, a sada ispod haube ima 3.0-litreni redni šesterocilindraš s jednim povećim turbopunjačem
Cijeli svijet je već upoznat s novom Toyotom Suprom, a prvi proizvedeni primjerak iz pete generacije japanskoga sportaša prodan je na aukciji za nevjerojatnih 13,7 milijuna kuna.
Sada samo treba pričekati nekoliko mjeseci da na vidjelo počnu izlaziti prvi primjerci žestoko tunirane nove Supre, a dotad osvrnimo se na njezina prethodnika. Četvrta generacija Supre slovi za najbolji sportski automobil svih vremena, a ovaj konkretan primjerak uistinu je poseban.
U originalnoj, tvorničkoj izvedbi imala je ova Supra dva turbopunjača i automatski mjenjač, a sada je ispod haube trolitreni redni šesterocilindraš s jednim povećim turbopunjačem. Originalna snaga tako je gotovo udvostručena i sada ova Supra raspolaže sa 730 'konja'. Sva snaga prenosi se samo na stražnje kotače i prilično je divlja.
Jednom kad savladate ovu zvijer, ona može biti prilično brza. Ovo je najbrža Toyota Supra na Nürburgringu, a najbrži krug projurila je za 7 minuta i 28 sekundi. Možda nije najljepša Supra, ali je svakako najbrža.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.