Novi X3 u početku će se nuditi s četiri opcije pogona, benzincima, dizelašom i plug-in hibridnim pogonom...
BMW je predstavio ovu generaciju jednog od svojih najpopularnijih modela, SUV-a srednje klase X3. Jedna od najvažnijih novosti je da model više nema električnu varijantu, jer će tu ulogu preuzeti tehnološki odvojeni budući iX3 koji će nastati na novoj arhitekturi Neue Klasse.
Novi X3 koji sada predstavljen nema veze s tim modelom već je namijenjen samo za korištenje motora s unutarnjim izgaranjem i plug-in hibridnih sklopovima. S istim međuosovinskim razmakom od 287 cm kao i kod prethodnika, prikriva svoj stari DNK novim dizajnom i tehnologijama dok i dalje koristi istu platformu kao i prethodnik.
Novi X3 u početku će se nuditi s četiri opcije pogona, počevši s turbo četverocilindričnom dvolitrenom benzinskom opcijom s 48-voltnim blagim hibridnim sustavom. Pod oznakom xDrive20 ovaj model razvija 208 KS, što mu omogućuje da dostigne 100 km/h za 7,8 sekundi. BMW će i dalje nuditi dizelski pogon za X3. Novi xDrive20d ima dvolitreni dizelski agregat sa 197 KS, također potpomognut blagim hibridnim sustavom. Postiže 100 km/h za 7,7 sekundi. BMW će 2025. u ponudu dodati i šestocilindrični redni dizel.
Iznad osnovnih motora u ponudi je smješten znatno ažurirani plug-in hibrid xDrive30e, koji spaja dvolitreni četverocilindrični benzinski motor s turbopunjačem s baterijom od 22,3 kWh i električnim motorom. Najveća kombinirana snaga iznosi 299 KS, a električni doseg po WLTP-u iznosi do 90 kilometara.
Na vrhu ponude je sportski M50 xDrive koji je trenutno jedina opcija sa šest cilindara. Twin-turbo blagi hibridni pogon razvija čak 399 KS što omogućuje sprint od 0 do 100 km/h za 4,6 sekundi. M50 također dobiva nekoliko dodatnih poboljšanja kao što su veće M Sport kočnice, M Sport diferencijal i varijabilno sportsko upravljanje, kao i standardne kotače od 20 inča. Standard na ostalim modelima su kotači od 19 inča.
Svi modeli X3 imaju lakšu i čvršću strukturu, sa širom stražnjom osovinom i novim ovjesom prednje osovine s dvostrukim zglobovima i stražnjim ovjesom s pet spojnica. Svi modeli standardno dolaze s čeličnim oprugama i pasivnim amortizerima, dok su prilagodljivi amortizeri dostupni na popisu opcija. Ne postoji opcijski sustav zračnog ovjesa ili upravljanje stražnjim kotačima kao što možete pronaći kod nekih premium suparnika.
Ono oko čega će se sigurno voditi još diskusija je novi dizajn X3, koji sadrži kombinaciju povijesnih BMW stilskih značajki, ali i novu masku koja ima okomite i dijagonalne lamele u stilu nove Serije 1. "Bubrezi" su ipak suzdržanijih dimenzija i oblika nego u nekim drugim novijim BMW-ovim autima, a mogu imati i osvjetljenje rubove uz nadoplatu. LED prednja svjetla su uglađenija i nude se i kao prilagodljiva Matrix varijanta. Stražnji dio je dosta promijenjen, a registarske pločica je prebačena na odbojnik iz kojeg, osim na M verziji, više ne vire ispušne cijevi.
Unutrašnjost predstavlja mnogo veći odmak u pogledu dizajna, materijala i tehnologije. Pločom dominira veliki zakrivljeni zaslon koji kombinira vozačev zaslon od 12,3 inča i 14,9-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Broj fizičkih tipki je osjetno smanjen. Sva ova tehnologija smještena je u suvremeniju kabinu, s upotrebom tkanine i drugih materijala mekanih na dodir na armaturama i vratima i "pametno" ambijentalno osvjetljenje koje će varirati između različitih modela i odabranog načina rada vozača. Svi modeli također će imati BMW-ov potpuno novi OS 9 operativni sustav infotainmenta, plus posljednju generaciju Harman Kardon audio sustava.
BMW navodi kapacitet prtljažnika od 570 litara, ili do 1700 litara s preklopljenim drugim redom sjedala. Ove brojke padaju na 460 litara do 1.600 litara za plug-in hibrid.
BMW je već i objavio cijenu novog modela za Njemačku. On će koštati od 57.900 eura, a na tržištu bi se trebao naći od studenog.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.