Na prvi pogled Brouillard može izgledati kao coupe inačica limitiranog roadstera W16 Mistral, no gotovo svaki vanjski panel je nov
Bugatti je posljednjih godina stvorio niz neponovljivih automobila, ali s novim programom Programme Solitaire ekskluzivnost podiže na razinu koju ni najskuplji serijski modeli ne mogu dosegnuti. Prvi rezultat tog pristupa je Brouillard, automobil koji koristi legendarni W16 i posve novu karoseriju, i to u samo jednom primjerku. Iako je Bugatti već zakoračio u eru hibridnog Tourbillona, ova kreacija odaje počast pogonskom sklopu koji je obilježio cijelu generaciju marke.
Brouillard je naručio nizozemski poduzetnik Michel Perridon, vlasnik najveće privatne kolekcije Bugattija na svijetu, ali i umjetnina Carla i Rembrandta Bugattija. Njegova vizija bila je objediniti naslijeđe obitelji Bugatti, od automobila do namještaja i skulptura, u jedinstveno automobilsko remek-djelo koje slavi ljubav Ettorea Bugattija prema konjima.
Na prvi pogled Brouillard može izgledati kao coupe inačica limitiranog roadstera W16 Mistral, no gotovo svaki vanjski panel je nov. Sprijeda automobil ima široku potkovastu masku, prepoznatljivu za Bugatti, i tanka LED svjetla smještena u blatobrane. Bočne linije su elegantne i čiste, s velikim otvorima iza vrata i vidljivim karbonskim detaljima koji se ističu na zelenoj boji karoserije. Stražnji dio je snažno oblikovan, s integriranim ducktail spojlerom, usisnikom na krovu i prepoznatljivim X-svjetlima iz Mistrala. Sve izgleda snažno, ali i profinjeno, kombinirajući sportski karakter s luksuznim detaljima.
Brouillard koristi karbonsko-aluminijski monokok iz Chirona, oslanjajući se na najjaču izvedbu 8,0-litrenog W16 quad-turbo motora s 1600 KS. Snaga se prenosi putem sedmerostupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom, a performanse nisu objavljene, no za očekivati je da su u rangu Chirona, jednog od najbržih automobila današnjice koji do 100 km/h ubrza za 2,4 sekunde i postiže ograničenih 420 km/h.
Unutrašnjost slijedi arhitekturu Chirona, ali je svaka površina personalizirana. Dominira zelena tema, od tartan tkanina izrađenih po narudžbi u Parizu, dijelom od prave konjske dlake dobivene bez da se naudilo životinjama, preko zelenkasto toniranih karbonskih vlakana, do kože i precizno obrađenih aluminijskih detalja. Na vratima i naslonima sjedala izvezeni su motivi konja, a ručica mjenjača od punog aluminija nosi stakleni umetak s ručno izrađenom skulpturom glave konja. Ovi detalji nisu samo dekoracija, nego poveznica s imenom automobila. Brouillard je, naime, bio omiljeni konj Ettorea Bugattija.
U sklopu programa Solitaire trebala bi se izrađivati najviše dva jedinstvena automobila godišnje, svaki s vlastitim dizajnerskim potpisom i tehničkom osnovom. Hendrik Malinowski, izvršni direktor Bugattija, ističe kako program daje slobodu istraživanja novih interpretacija klasičnih dizajnerskih elemenata, bez kompromisa u pogledu performansi, kvalitete ili estetike.
Cijena Brouillarda nije objavljena, ali s obzirom na činjenicu da jedan jedini primjerak mora pokriti troškove cjelokupnog projekta, jasno je da se radi o iznosu koji višestruko nadmašuje i najskuplje serijske Bugattije. Automobil će javnosti biti prikazan na Monterey Car Weeku u Kaliforniji.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.