Početna Auto 219 pregleda

Ovo je novi Brouillard: Bugattijeva najskuplja kreacija dosad

FOTO: Bugatti

Na prvi pogled Brouillard može izgledati kao coupe inačica limitiranog roadstera W16 Mistral, no gotovo svaki vanjski panel je nov

Bugatti je posljednjih godina stvorio niz neponovljivih automobila, ali s novim programom Programme Solitaire ekskluzivnost podiže na razinu koju ni najskuplji serijski modeli ne mogu dosegnuti. Prvi rezultat tog pristupa je Brouillard, automobil koji koristi legendarni W16 i posve novu karoseriju, i to u samo jednom primjerku. Iako je Bugatti već zakoračio u eru hibridnog Tourbillona, ova kreacija odaje počast pogonskom sklopu koji je obilježio cijelu generaciju marke.

Author: Bugatti foto: Bugatti

Brouillard je naručio nizozemski poduzetnik Michel Perridon, vlasnik najveće privatne kolekcije Bugattija na svijetu, ali i umjetnina Carla i Rembrandta Bugattija. Njegova vizija bila je objediniti naslijeđe obitelji Bugatti, od automobila do namještaja i skulptura, u jedinstveno automobilsko remek-djelo koje slavi ljubav Ettorea Bugattija prema konjima.

Author: Bugatti foto: Bugatti

Na prvi pogled Brouillard može izgledati kao coupe inačica limitiranog roadstera W16 Mistral, no gotovo svaki vanjski panel je nov. Sprijeda automobil ima široku potkovastu masku, prepoznatljivu za Bugatti, i tanka LED svjetla smještena u blatobrane. Bočne linije su elegantne i čiste, s velikim otvorima iza vrata i vidljivim karbonskim detaljima koji se ističu na zelenoj boji karoserije. Stražnji dio je snažno oblikovan, s integriranim ducktail spojlerom, usisnikom na krovu i prepoznatljivim X-svjetlima iz Mistrala. Sve izgleda snažno, ali i profinjeno, kombinirajući sportski karakter s luksuznim detaljima.

Author: Bugatti foto: Bugatti

Brouillard koristi karbonsko-aluminijski monokok iz Chirona, oslanjajući se na najjaču izvedbu 8,0-litrenog W16 quad-turbo motora s 1600 KS. Snaga se prenosi putem sedmerostupanjskog automatskog mjenjača s dvostrukom spojkom, a performanse nisu objavljene, no za očekivati je da su u rangu Chirona, jednog od najbržih automobila današnjice koji do 100 km/h ubrza za 2,4 sekunde i postiže ograničenih 420 km/h.

Author: Bugatti foto: Bugatti

Unutrašnjost slijedi arhitekturu Chirona, ali je svaka površina personalizirana. Dominira zelena tema, od tartan tkanina izrađenih po narudžbi u Parizu, dijelom od prave konjske dlake dobivene bez da se naudilo životinjama, preko zelenkasto toniranih karbonskih vlakana, do kože i precizno obrađenih aluminijskih detalja. Na vratima i naslonima sjedala izvezeni su motivi konja, a ručica mjenjača od punog aluminija nosi stakleni umetak s ručno izrađenom skulpturom glave konja. Ovi detalji nisu samo dekoracija, nego poveznica s imenom automobila. Brouillard je, naime, bio omiljeni konj Ettorea Bugattija.

Author: Bugatti foto: Bugatti

U sklopu programa Solitaire trebala bi se izrađivati najviše dva jedinstvena automobila godišnje, svaki s vlastitim dizajnerskim potpisom i tehničkom osnovom. Hendrik Malinowski, izvršni direktor Bugattija, ističe kako program daje slobodu istraživanja novih interpretacija klasičnih dizajnerskih elemenata, bez kompromisa u pogledu performansi, kvalitete ili estetike.

Cijena Brouillarda nije objavljena, ali s obzirom na činjenicu da jedan jedini primjerak mora pokriti troškove cjelokupnog projekta, jasno je da se radi o iznosu koji višestruko nadmašuje i najskuplje serijske Bugattije. Automobil će javnosti biti prikazan na Monterey Car Weeku u Kaliforniji.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.