Automobil predstavljen u Montereyu je prvi električni "hiper-speedster" na svijetu
Rimac je još prije nekoliko prodao tehnologiju Nevere tvrtki Pininfarina koja je od toga napravila svoj model Battista. Battista koristi baterije i motore koje proizvodi Rimac te iz toga izvlači 1900 KS što je dovoljno za performanse na razini Nevere. Kao što Rimac namjerava proizvesti 150 Nevera, Pininfarina planira napraviti 150 Battista, no tu ne namjeravaju stati. Upravo su predstavili novi B95, ekskluzivni model bez krova koji također koristi istu pogonsku tehnologiju Rimca. Novi model biti će proizveden u samo 10 primjeraka, a cijena mu je astronomska - 4,4 milijuna eura bez poreza.
Automobil predstavljen u Montereyu je prvi električni "hiper-speedster" na svijetu. Slovo "B" u nazivu B95 označava Barchetta, dok je "95" referenca na nadolazeću 95. obljetnicu Pininfarine 2025. godine. U skladu s time B95 će se početi ručno izrađivati i isporučivati kupcima 2025. godine.
Kao i Battista, B95 ima litij-ionsku bateriju tvrtke Rimac od 120 kilovatsati. Ona pokreče četiri elektromotora koji ukupno razvijaju 1400 kW, odnosno 1900 KS i maksimalni okretni moment od 2300 Nm. To omogućava nevjerojatno ubrzanje do 100 km/h za manje od dvije sekunde i maksimalnu brzinu veću od 300 km/h. Baterija hlađena tekućinom može se puniti pomoću brzih punjača snage do 270 kW, te se tako od 20 do 80 posto napuniti za samo 25 minuta. Kao i kod Battiste, B95 ima pet različitih načina vožnje koji koriste Rimčevu tehnologiju Full Torque Vectoring – Calma, Pura, Energica, Furiosa i Carattere.
Što se tiče izgleda B95, jasno je da je na dizajn utjecao koncept Pura Vision predstavljen prošlog mjeseca. Automobil je moderna interpretacija klasičnog speedstera, začinjena futurističkim elementima. Automobil nema vjetrobransko staklo, a malo zaštite od vjetra mogu pružiti pomične zaštitne "kupole" na prednjem dijelu auta. Kupci također mogu naručiti specijalne kacige.
Svaki od 10 kupaca moći će u potpunosti personalizirati svoj automobil, uključujući laserski graviranu aluminijsku pločicu na vratima. Izloženi automobil ima karoseriju obojenu u metalik Bronzo Superga boju u kombinaciji s Giallo Arneis sjajnim dijelom sprijeda i na vrhu vozačeve kupole. Na karoseriji ima i golih karbonskih vlakana, a crni kotači su od kovanog aluminija.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.