Početna Auto 3105 pregleda

Ovo su nove Škode Kamiq i Scala. Nema više TDI-a

FOTO: Škoda

Oba automobila temeljito su prerađena, a Škoda ih je predstavila zajedno te otkrila sve promjene na karoseriji i ispod nje

Šlkoda Scala i Kamiq proizvode se od 2019. godine pa je idealno vrijeme za ozbiljni redizajn. Oba automobila temeljito su prerađena, a Škoda ih je predstavila zajedno te otkrila sve promjene na karoseriji i ispod nje. 

Author: Škoda foto: Škoda

Kompaktni automobil i mali SUV i koji se temelje na MQB A0 platformi VW grupe dobili su nova prednja LED svjetla, a uz nadoplatu ona sada mogu biti i LED Matrix.  Na oba modela su sprijeda promijenjene i maske te odbojnici, a tu su i novi naplatci do 18" od kojih neki imaju Aero umetke. Stražnja svjetla na oba modela su također nova, kao i stražnji odbojnici. Automobilima je revidirana i paleta boja. Ukupno gledano, Kamiq ostavlja dojam malo drugačijeg auta od prethodnika, a Scala izgleda gotovo nepromijenjeno. 

Author: Škoda foto: Škoda

Iznutra, vozila s automatskom klimom klime imaju revidiranu upravljačku ploču klime koju Škoda opisuje kao još intuitivniju nego prije. Škoda također sada koristi više recikliranih materijala za presvlake i druge dijelove unutrašnjosti, dok se obnovljivi materijali poput konoplje i kenafa koriste za obloge vrata i dio obloge stropa.

Author: Škoda foto: Škoda

Top modeli Monte Carlo standardno imaju podesivo LED ambijentalno osvjetljenje i brojne sportske detalje poput integriranih naslona za glavu na prednjim sjedalima. Da ne bi bilo zabune, na fotografiji iznad je unutrašnjost Kamiqa, a ispod je unutrašnjost Scale. 

Author: Škoda foto: Škoda

Ispod poklopca su samo TSI evo2 motori, TDI pogona više nema te Scala i Kamiq od sada više neće biti dostupni s dizelskim motorima. To nije iznenađujuće, jer proizvođači automobila postupno ukidaju motore na dizel u svojim manjim modelima suočeni sa budućim strožim propisima o štetnim emisijama. Scala pokazuje da je nakon gradske klase sada i kompaktna na redu za ukidanje dizela, pa se pitamo hoće li se isto dogoditi i Golfu prilikom redizajna. 

Author: Škoda foto: Škoda

Dvojac će biti dostupan s trocilindričnim 1.0 TSI s 95 KS (ručni mjenjač s pet brzina) ili jačom varijantom sa 115 KS u kombinaciji sa šest-brzinskim ručnim mjenjačem ili sa sedam-brzinskim DSG-om. Četverocilindrični 1.5 TSI sa 150 KS također je dostupan s ručnim  i DSG mjenjačima. Najveći motor ima sustav deaktivacije cilindra, koji isključuje dva cilindra kada njihova snaga nije potrebna. Oba vozila mogu se naručiti sa sportskim ovjesom koja kompaktni automobil približava cesti za 15 milimetara, dok je Kamiq s njim spušten za 10 milimetara.

Author: Škoda foto: Škoda

Oba auta sada standardno dolaze s digitalnim instrumentima od 8",  a u ponudi su i napredniji instrumenti od 10,25 inča. Središnji zaslon osjetljiv na dodir ima serijski 8,25 inča, a nudi se i 9,2" zaslon infotainmenta. Dva USB-C priključka od 15 W su standardna, a dodatni priključak se može instalirati u unutarnji retrovizor za spajanje dashcama. 

Author: Škoda foto: Škoda

S faceliftom, Scala i Kamiq dobivaju dodatne Simply Clever značajke prenesene s drugih modela, poput džepova za pametne telefone na stražnjim stranama prednjih sjedala i uklonjive kutije na izbočini središnjeg tunela. Što se tiče sigurnosti, dostupno je do devet zračnih jastuka. Tu je i Crew Protect, koji automatski zatvara sve prozore i zateže pojaseve prednjih sjedala ako je sudar neizbježan.

Author: Škoda foto: Škoda

Škoda još nije objavila nikakve cijene, a ne zna se ni kada auti dolaze na tržište. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.