
Vozili smo Kodiaq RS i Octaviju RS: Češke rakete lansirane u Hrvatskoj
Na svjetskoj prezentaciji održanoj u Hravtskoj smo dobili priliku napraviti više od 500 kilometara i dobiti realan doja…
Na svjetskoj prezentaciji održanoj u Hravtskoj smo dobili priliku napraviti više od 500 kilometara i dobiti realan doja…
Kamiq se nije previše promijenio. Izuzetno je praktičan auto bez izraženih slabosti i s mnogo strana koje će vam se svi…
Pravih nedostataka zapravo nema, i ako tražite "trijezan", prostran i praktičan obiteljski ili poslovni automobil, s nj…
Superb je dobar multitalent za posao, obitelj, putovanja, svakodnevicu... Nadasve praktičan, poželjan i, u ovoj verziji…
S prednje strane, nova Škoda Enyaq sada izgleda gotovo kao Elroq. U skladu s novim "Modern Solid" dizajnerskim pristupo…
Redizajnirani Enyaq dobit mnogo veće promjene nego što bismo to očekivali kod tipičnog Škodinog redizajna
Škoda je prestala primati narudžbe za osnovnu verziju Classic koja košta samo 8900 eura jer je sva predviđena proizvodn…
Ono što je kod Elroqa posebno zanimljivo je cijena. Novi model u Hrvatskoj košta od 33.900 eura što ga trenutačno čini …
Definitivno bismo voljeli da se i na naše tržište vrate auti s takvim cijenama, no to su samo "pusti snovi" kao i moguć…
Škoda je ponovno složila izuzetno dobar sveukupni paket koji će u svojoj klasi biti teško nadmašiv. S novim Kodiaqom de…