Porsche Classic proizveo je posljednji 911 Turbo sa zrakom hlađenim motorom i to 20 godina nakon završetka serijske proizvodnje. Ovaj iznimno atraktivan primjerak za kolekcionare, jedinstveni 911 Turbo tipa 993 nastao je na temelju originalne karoserije, od originalnih dijelova
Jedan iznimno atraktivan primjerak za kolekcionare - Porsche Classic proizveo je posljednji 911 Turbo sa zrakom hlađenim motorom – 20 godina nakon završetka serijske proizvodnje. Jedinstveni 911 Turbo serije 993 nastao je na temelju originalne karoserije. Koliko je neobična njegova priča o nastanku takav je i njegov nastup: zlatno-žuti metalik lakirani klasik izgledom se ravna prema dizajnu 911 Turbo S Exclusive Series tipa 991.
Crni kotači naglašeni su dizajnerskim akcentima u zlatno-žutoj boji, sjedala i unutrašnjost izvedeni su u crnoj boji sa zlatno-žutim aplikacijama. Karoserija je opremljena karakterističnim bočnim otvorima za dovod zraka, tipa 993 Turbo S, koji su 1998. godine bili opcionalno dostupni za 911 Turbo. Ovaj 450 KS snažni klasik sportskih vozila 27. rujna 2018. godine slavi svoju svjetsku premijeru na Porsche Rennsport Reunion u Laguna Secai (SAD).
'Project Gold' spektakularan je doprinos Porsche Classica za '70 godina Porsche sportskih vozila': u pozadini te obljetnice i predstojećega predstavljanja tržištu Porscheova sportskog vozila potpuno pogonjena strujom, modela Taycan, nastala je ideja o izgradnji potpuno novoga vozila na temelju još postojeće originalne karoserije tipa 993. Stručnjaci su se pritom mogli osloniti na preko 6500 originalnih dijelova koje Porsche Classic nudi samo za vozila tipa 993.
Sveukupna ponuda Classic odjeljka obuhvaća oko 52.000 dijelova koji su diljem svijeta dostupni na zahtjev kod svih Porsche Classic partnera i Porsche centara za popravak i restauraciju klasičnih Porschea. Gotovo jednu i pol godinu trajalo je sastavljanje jedinstvenoga primjerka. Karoserija je prvo prošla postupak za zaštitu od korozije i proces lakiranja današnjih serijskih vozila. U restauracijskoj radionici Porschea kasnije je stvoren kolekcionarski predmet koji su sastavili i uskladili specijalisti Porsche Classica.
Ugradili su potpuno novi 3,6-litreni biturbo motor s tadašnjom najvećom snagom, 450 KS. Ručni mjenjač i pogonski mehanizam na sva četiri kotača također su uzeti s police originalnih dijelova.
Ručno utisnuti broj šasije nastavlja se na broj 'jedanaestice' koja je 1998. godine, kao posljednji serijski model tipa 993 Turbo, sišla s proizvodne trake. Elementi eksterijera i interijera odabrani su u koordinaciji s tvorničkim stručnjacima Porsche Exclusive Manufakturea.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.