Ima bogatu relijašku povijest, uspjehe s 911-icom krajem 1960-ih i početkom 1970-ih, također je dva puta osvojio i Reli Dakar modelom 959
Lani je Porsche relijašku verziju Caymana predstavio na njemačkome reliju da bi istražio postoji li interes za razvoj takvog automobila. Odgovor na taj prototipni automobil bio je prilično pozitivan pa je njemački proizvođač službeno odlučio ići naprijed i razviti automobil spreman za ulazak na WRC i druge relijaške događaje 2020. godine.
Za razliku od prototipa, koji je napravljen prema prošloj verziji Caymana, proizvodna verzija je bazirana na novomu Caymanu 718 GT4 Clubsportu. Pokretat će ga 3,8-litreni atmosferski boxer koji će razvijati oko 430 konjskih snaga. Automobil će dijeliti mnogo dijelova s cestovnom verzijom pa će i kupovina i održavanje biti prilično jeftiniji nego u konkurentnih automobila.
Ovakav Porsche bi se trebao natjecati u klasi R-GT na svjetskom i europskome relijaškom prvenstvu. Rječ je o klasi koja je započela 2011. godine, a natječu se GT automobili iz serijske proizvodnje. Od sadašnjih natjecatelja, Caymanu će konkurirati Lotus Exige, Abarth 124 Spider i različite prerade Porschea 911.
Porsche ima bogatu relijašku povijest - uspjehe 911-icom potkraj 1960-ih i početkom 1970-ih, a dva puta osvojen je i Reli Dakar modelom 959. Otkad je se počela voziti i grupa R-GT, mnogi privatni vlasnici su započeli prerađivati različite 911-ice pa se Porsche već i u toj klasi iskazao uspješnim.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.