U Šangaju je javnosti predstavljen novi Macan. Popularni SUV doživio je značajne nadogradnje, kako po pitanju dizajna tako i po pitanju udobnosti i dinamike vožnje. Ovaj je Macan ponuđen isključivo na kineskom tržištu dok će daljnji modeli i tržišta biti obznanjena u nastavku godine.
Porsche je u Šangaju javnosti predstavio novi Macan. Od 2014. godine vrlo uspješni kompaktni SUV značajno je nadograđen po pitanju dizajna, udobnosti, povezivosti i dinamike vožnje. Time Macan ostaje sportski predvodnik u svom segmentu. U stilu Porsche dizajn DNK-a novi Macan nastupa s trodimenzionalnom LED stražnjom rasvjetnom trakom. LED tehnologija ubuduće postaje serijska i na prednjim svjetlima. Najupečatljivije novine u unutrašnjosti su 11-inčni zaslon na dodir novog sustava Porsche Communication Management (PCM), nanovo poredani i oblikovani ventilacijski otvori i GT sportski volan koji je poznat iz 911-ice. PCM dozvoljava pristup novim digitalnim funkcijama kao što su pametno glasovno upravljanje i serijska online navigacija. Ponuda komforne opreme proširuje se, između ostalog, za asistenta za prometne gužve, ionizator i grijanje prednjeg stakla.
Zahvaljujući ciljanim izmjenama na eksterijeru novi Macan postaje još moderniji i još više sportski nadahnut. U brojnim se detaljima reflektira DNK ikone sportskih vozila 911 i nositelja tehnologije 918 Spyder. Tema svjetla pri tome zauzima ključnu ulogu: Novi Macan tvornički je opremljen prednjim svjetlima u LED tehnologiji. Visokokvalitetni svjetlosni sustav s trodimenzionalnim modulima opcionalno se može dodatno optimizirati: Sustav Porsche Dynamic Light System Plus (PDLS Plus) na prilagodljiv način upravlja raspodjelom svjetla. Prednji dio Macana studiozno je dorađen te se sada doima još širim, dok se sveobuhvatno redizajniranje stražnjeg dijela temelji na jasnom dizajnu prethodnog modela. S trodijelnom, trodimenzionalnom LED rasvjetnom trakom sada dolazi i karakteristično obilježje Porsche dizajna. Nadalje, kočna svjetla reflektiraju identitet marke u dizajnu na četiri točke
Poveznicu prema 911-ici u interijeru novog Macana tvori opcionalni GT sportski volan. Osim toga, dostupno je u volan integrirano dugme za način rada uključujući Sport Response Button kao sastavni dio opcionalnog Sport Chrono paketa. Popis dodatnih mogućnosti komfora Porsche nadopunjuje i grijanjem prednjeg stakla i ionizatorom za poboljšanje kvalitete zraka u unutrašnjosti. Zahvaljujući novim bojama eksterijera kao što su „Miami plava“, „mamba metalik zelena“, „dolomit metalik srebrna“ i „crayon bijela“ te novim paketima interijera Macan se sada može još više oblikovati prema željama pojedinca. U sklopu daljnjeg dotjerivanja Macana, Porsche proširuje i ponudu sustava asistencije kojima je opremljen. Tako novi asistent za prometne gužve uključujući tempomat za održavanje razmaka omogućuje udobniju i opušteniju vožnju pri brzinama do 60 km/h. Sustav ne samo da djelomično automatizirano može ubrzavati i zakočiti, nego asistira i u gužvi ili kod usporenog prometa pri upravljanju.
Macan svojim novim sustavom Porsche Communication Management (PCM) nudi sveobuhvatnu povezivost i brojne digitalne funkcije. Iznad uzlazne središnje konzole tipične za Porsche harmonično se u novooblikovanu upravljačku ploču uklapa Full-HD zaslon na dodir koji je povećan s dosadašnjih sedam na jedanaest inča. Korisnička površina sustava za zabavu i informiranje može se kao i kod Panamera i Cayennea individualno oblikovati pomoću prethodno definiranih pločica. Ventilacijski otvori novo su oblikovani te su sada postavljeni ispod središnjeg ekrana. Svaki Macan opremljen je Connect Plus modulom i tako je serijski u potpunosti umrežen. Na to se vežu digitalne funkcije i usluge kao što su pametno glasovno upravljanje Voice Pilot i informacije o prometu u stvarnom vremenu kao dio isto tako serijskog online navigacijskog sustava. Ključnu ulogu pri tome zauzima vezivanje na „Here Cloud“ s najnovijim podacima o prometu prikupljene na temelju swarm sustava. Nova aplikacija Offroad Precision App nudi mogućnost dokumentiranja i analize offroad iskustva s Macanom.
Novi Macan optimiziranim voznim postoljem dodatno utvrđuje svoj poseban status sportskog vozila u segmentu kompaktnih SUV-ova. Fina usklađenost doprinosi većoj neutralnosti pri jednakoj stabilnosti vožnje i poboljšanom komforu. Iako neobično za segment SUV-ova, Macan dolazi s različitim pneumaticima na prednjoj i stražnjoj osovini. Iz tog se razloga kao i kod Porsche sportskih vozila mogu optimalno iskoristiti prednosti pametnog pogona na sva četiri putem Porsche Traction Managementa (PTM) u pogledu dinamike vožnje. Novorazvijeni pneumatici s poboljšanim svojstvima performanse omogućuju još veću bočnu dinamiku i time još veći užitak u vožnji. Novi 20- i 21-inčni kotači uz to povećavaju mogućnosti kreativnosti u optičkom dotjerivanju.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.