Novi superautomobil će pokretati snažan motor V12 sparen s ručnim mjenjačem, a sveukupno bi trebao težiti samo tisuću kilograma
Prije 27 godina dizajner Gordon Murray je za McLaren kreirao legendarni model F1, koji je ujedno postao najbrži cestovni automobil 90-ih godina prošloga stoljeća. Pokretao ga je BMW-ov 6,1-litreni motor V12 sa 627 konjskih snaga i 650 Nm okretnoga momenta, a snaga se prenosila stražnje kotače preko 6-brzinskoga ručnog mjenjača. Riječ je o automobilu koji je potpuno bio posvećen vozaču i njegovu uživanju u vožnji, a mnogi tvrde kako McLaren nikada više nije napravio dostojna nasljednika.
Iako u McLarenu tvrde kako je novi Speedtail spiritualni nasljednik F1, Gordon Murray ima drukčiju viziju. 'Uistinu vjerujem kako nitko dosad nije napravio dostojna nasljednika McLarena F1. Taj automobil je dizajniran za jednu osobu, lagan i fokusiran na vozača. Auto sam šalje povratne informacije na upravljaču i povećava osjećaj u vožnji, a tu je i zvuk motora V12. Sama završna obrada i pozornost na detalje bili su vrhunac inženjerstva' izjavio je Murray za časopis Road and Track.
Stoga je Murray uzeo stvari u svoje ruke i poručio dkako je krajnje vrijeme da se dizajnira pravi nasljednik legendarnog automobila. 'Automobilska industrija posljednjih godina teži elektrifikaciji i motori s unutarnjim izgaranjem, pogotovo oni veliki i sportski, lagano izumiru. Sada je zadnji trenutak da se napravi dobar nasljednik', rekao je Murray i potvrdio kako njegova nova tvrtka IGM ozbiljno radi na takvome superautomobilu.
Pokretat će ga snažni motor V12 koji će prenositi snagu pomoću ručnoga mjenjača, a koristiti će i karbonski monokok. Takvim odabirom šasije IGM bi postigao da novi automobil bude lakši od svojega prethodnika te se, prema nekim simulacijama, procjenjuje kako će težiti samo 1000 kilograma. Cijena se još ne zna, ali je poznato da će proizvodnja biti limitirana i da će novi F1 ugledati svjetlo dana već sljedeće godine.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
makka
makka
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.