Također u srcu Švicarske svjetlo dana ugledat će nova generacija Fordove najmanje jurlice - Fieste ST
Stari 1,6-litreni benzinac zamijenit će potpuno novi trocilindrični aluminijski 1,5-litreni EcoBoost turbak koji će razvijati 197 konjskih snaga, a uz sportski diferencijal i provjereno dobar Fordov ovjes, nova Fiesta ST sigurno će pomrsiti račune vodećim konkurentima u klasi, VW Polu GTI i Renault Cliju RS...
Novi motor trošit će manje goriva zahvaljujući sustavu deaktivacije cilindara prema potrebi, što je prva implementacija na motoru od tri cilindra, a emisija štetnih plinova također bi trebala pasti sa 138 g/km na 114 g/km.
Za nove informacije ipak ćemo se morati strpjeti još tjedan, koliko je preostalo do Geneva Motor Show-a i predstavljanja nove Fieste.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.