Nekada je bila dostupna svakome, a danas za njom uzdišu samo odabrani. Za novu Mazdu3 treba izbrojiti više od 160.000 kuna i ne, nismo se zabunili – nekadašnja Pepeljuga je u četvrtom izdanju postala prava Princeza C-segmenta
Najnoviju 'trojku' upravo vozimo na obalama Portugala i iz prve vam ruke prenosimo o kakvome je kompaktu riječ. Moderna, sa zašiljenim sportskim linijama, atraktivna 'do boli' i opremljena najmodernijom tehnologijom, nova je Mazda postala ozbiljna konkurentica samome vrhu klase, koji uporno, već dugi niz godina, drže modeli velike njemačke trojke.
Ovaj je auto, u prošlim trima generacijama, u Europi prodan u više od milijun primjeraka. Ako zbrojimo ukupne rezultate, u cijelome je svijetu prodano više od šest milijuna Mazdi 3 pa nije teško zaključiti kako je baš taj model japanskoj tvornici svojevrsni Sveti gral'.
Nova 'trojka' ima i nove motore, jedan atmosferski 2,0-litreni benzinac SkyActiv sa 122 KS i 213 Nm te 1,8-litreni turbodizelaš SkyActiv D sa 116 KS i 217 Nm okretnoga momenta. Novi dizelski motor 1.8 zamijenio je prethodni 1.5. Očekuje se uskoro i supermoderni SkyActiv X, turbobenzinac sa 180 KS, s promjenjivom kompresijom, koji će imati sva svojstva i odlike benzinskog i dizelskoga motora, no on još nije u ponudi.
Potpuno je nova i za 'koplje' luksuznija i uglađenija unutrašnjos, još više podređena vozaču. U 'trojki' će se ugodno osjećati i četiri odrasle osobe, a za njom će se svatko rado na cesti i okrenuti. To sve ima i svoju cijenu pa za osnovni model s benzinskim motorom treba izdvojiti 162.000, a za najjeftiniji dizelaš 179.200 kuna. Sve ostalo stvar je želja i bogatijega paketa opreme – za dizelaša s automatskim mjenjačem u paketu treba platiti 215.276 kuna. Može se stvar opcijski napumpati i do skoro 250.000 kuna, ali za taj se novac dobiva 'čudo od Mazde 3'. Ako mislite da je to automobil za vas, požurite se u salone, jer prodaja upravo počinje.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
mrak
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.