Osma generacija uspješne Audijeve limuzine ugledala je svjetlo dana. Bilo to zbog njegova dizajna, tehnologije ili "motorizacije", novi će A6 zasigurno biti jedan od najboljih sedan automobila luksuzne klase. Dolazi i s više mjesta i luksuza u unutrašnjosti te s novim snažnim motorima...
Osim izvedbe sedan, uskoro stižu i Avant i Allroad Quattro, a također za kinesko tržište bit će lansiran A6 L s produženim međuosovinskim razmakom. No, vratimo se na upravo ovaj auto. Kao što je bilo i očekivano, Audijevi dizajneri primijenili su isti princip korišten u najnovijim modelima A7 i A8, pri čemu je automobil baziran na novoj platformi MLB Evo.
Osim novoga dizajna, novi Audi A6 krase veće dimenzije te prostraniji i luksuzniji interijers već viđenim virtualnim kokpitom, ambijentalnom rasvjetom i drugim "perverzijama". U novome modelu stižu nam i bogatija serijska oprema, glasovne komande te sustav za automatsko parkiranje, kao i autonomna tehnologija vožnje, razine 3.
U početnoj ponudi motora su 3,0-litreni benzinac V6 TFSI s 340 KS i 500 Nm momenta te tri dizelaša: 2.0 TDI s 204 KS i 3.0 TDI s dvije opcije snage, - 231 ili 286 KS. U kasnijoj ponudi najavljeni su i 2,0-litreni benzinski motor i Plug-In hibridna verzija. Treba spomenuti kako će na svim 3,0-litrenim motorima standardno biti dostupan pogon quattro, a od mjenjača nudit će se sedamstupanjski ili osamstupanjski automatik. Neke verzije novog A6 imat će i zračni ovjes.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.