Ispod haube redizajniranih Mercedesovih SUV-ova i dalje je 4,0-litreni biturbo motor V8, koji razvija 476, odnosno 510 KS u najjačoj verziji 63 S...
Nema štednje u AMG-u, a dokaz je najnoviji, redizajnirani GLC koji je krug na Nürburgringu prošao u vremenu 7:49,369. Zaista fascinantno za SUV koji teži više od jedne i pol tone i ima elektronički reguliran pogon na sve kotače
Od ostalih pikanterija tu je najnovija verzija automatskoga mjenjača s devet brzina te zračni adaptivni ovjes. Izvana, redizajn se odnosi na novu prednju masku te nova prednja i stražnja LED svjetla. Tu su i drugačiji, veći difuzori za protok zraka i hlađenje kočnica. Novost su i serijski, peterokraki 20-colni aluminijski kotači, a moguće je u dodatnoj opremi naručiti i one s promjerom 21 col.
Unutra je obnovljeni AMG GLC 'doživio' neznatne promjene u vidu kvalitetnijih materijala i vizualnoj prilagođenosti visokim performansama koje ovaj automobil nudi. Do 'stotke' novi Mercedes sprinta 3,6 sekundi, može pojuriti 250 km/h, a prema najavama bit će moguće naručiti i nelimitiranu verziju koja dostiže maksimalnu brzinu 280 km/h.
Bacite oko i na naš YouTube kanal:
(KLIKNI OVDJE)
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.