Nakon osvježenja bazne i varijante TTS, potkraj srpnja, Audi nam je 'ostao dužan', jer tada nije pokazao najsnažniju verziju s oznakom RS. Sada je došlo vrijeme i za to, ali novi TT RS ne donosi puno promjena
Najveća zvijezda ovog automobila je i dalje vrhunski agregat, 2,5-litreni TFSI s pet cilindara, koji i dalje proizvodi ravno 400 konjskih snaga. Na prvi, a i na drugi pogled nakon ovoga redizajna sve je ostalo identično. Ili ipak nije?
Samo istinski Audijevi fanatici otkrit će male promjene na ovom automobilu, jer TTRS i dalje izgleda 'gotovo isto'. No kako u tvornici u Ingolstadtu kažu, cijeli je prednji dio automobila doživio promjenu. 'Veći su usisnici zraka na prednjemu braniku, a prednji spojler sada je veći i više nalik onima u trkaćih automobila', kažu u Audiju.
Kupci će moći birati taj prednji spojler u boji automobila, crni ili pak u boji aluminija. Iza prednje rešetke, u prostoru motora, ugrađeni su dodatni hladnjaci koji će još učinkovitije pomagati u hlađenju snažnoga peterocilindričnog motora.
Straga su promjene još manje vidljive. Navodi se kako su modificirani samo neki detalji na fiksnom spojleru. Nova je i paleta boja automobila, a posebna Kyalami zelena bit će ponuđena isključivo na ovome modelu. Osim izvedbe Coupe, redizajn je zahvatio i varijnru Roadster, za one koji više vole vjetar u kosi. Sve ostalo je nepromijenjeno, jer kako se kaže: 'dobre stvari ne treba mijenjati'.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.