Kao što je i najavljeno početkom godine, Renault je predstavio najjaču Trophy verziju novoga Meganea R.S., koja donosi još više snage i još bolje performanse
Za početak, Renaultovi inženjeri 1,8-litreni turbobenzinac s 280 pojačali su na 300 konjskih snaga, a porastao je i okretni moment pa sada iznosi 400 Nm (prije je bio 390). Megane R.S. Trophy dolazi s ručnim ili automatskim 6-stupanjskim mjenjačem s dvije spojke. U slučaju odabira automatskoga mjenjača, okretni moment skače na 420 Nm.
Brutalnija verzija Trophy ima i protočniji i glasniji ispušni sustav i standardni Renaultov sustav 4Control, odnosno sustav zakretanja stražnjih kotača. Treba spomenuti i da je ovaj automobil razvijan u suradnji s Nicom Hulkenbergom, aktivnim Renaultovim vozačem Formule 1.
Iako se izgledom gotovo i ne može razlikovati standarni R.S. od verzije Trophy, ima još toga za što se pobrinuo odjel Renault Sport. Trophy standardno dolazi sa šasijom Cup, koja naravno ima tvrđi ovjes i Torsenovu mehaničku blokadu diferencijala, a osim toga ovaj automobil standardno stiže s 'ljepljivim' Bridgestonovim gumama Potenza i 8 kilograma lakšim 19-colnim aluminijskim kotačima.
Što se performansa tiče, Trophyju do stotke treba 0,1 sekundu manje vremena, odnosno 5,7 sekundi. Usto, maksimalna brzina porasla je na 260 kilometara na sat. Nadalje, hardcore verzija Trophy opremljena je i ultrasportskim sjedalima marke Recaro, koja snižavaju položaj sjedenja za 2 centimetra. Naravno, sjedala su obložena brušenom kožom alcantara.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.