Početna Auto 707 pregleda

Renault Twizy iliti mamac za poglede i bolove u leđima!

1
Vidi galeriju 1/11
Renault Twizy iliti mamac za poglede i bolove u leđima! Renault Twizy iliti mamac za poglede i bolove u leđima! Renault Twizy iliti mamac za poglede i bolove u leđima! Renault Twizy iliti mamac za poglede i bolove u leđima! Renault Twizy iliti mamac za poglede i bolove u leđima! Renault Twizy iliti mamac za poglede i bolove u leđima! Renault Twizy iliti mamac za poglede i bolove u leđima! Renault Twizy iliti mamac za poglede i bolove u leđima! Renault Twizy iliti mamac za poglede i bolove u leđima! Renault Twizy iliti mamac za poglede i bolove u leđima! Renault Twizy iliti mamac za poglede i bolove u leđima!

U zabavnoj vožnji s našim čitateljem Zoranom Malbašom isprobali smo koliko je zapravo tvrd Renaultov mješanac auta i skutera

Strujom pokretani Twizy nije auto nego četverocikl, pa svi koji očekuju udobnost kao u automobilu kada ga isprobaju zasigurno će se razočarati. Ovjes je tvrd pa vozilo poskakuje na rupama, a u prilog udobnosti ne idu ni tvrda sjedala bez mogućnosti podešenja nagiba naslona.
No ako ga se uspoređuje sa skuterom, onda ima i neke prednosti. Na četiri kotača i s niskim težištem te zbog 98 kilograma teške baterije u podnici izuzetno je stabilan, prednje staklo pruža zaštitu od izravnog udara vjetra, a i bočna vrata s pomičnim prozirnim plastikama štite dovoljno da i za kišnih dana na odredište dolazite suhi. U odnosu na skuter može se smatrati i mnogo sigurnijim jer su sjedala unutar čvrstog okvira, putnicima su na raspolaganju pojasevi, a vozaču i zračni jastuk na upravljaču.

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Na Euro NCAP-ovu testu Twizy ima skromne dvije zvjezdice, no i to se čini boljim nego letenje i struganje po asfaltu nakon pada sa skutera. Suvozačko je mjesto prostrano, a u vozilu ima i nekoliko praktičnih spremnika. U odnosu na skuter negativna strana je što unatoč malim dimenzijama morate s ostalim autima stajati u koloni i ne možete se provlačiti između njih.

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Najzanimljiviji je u Twizyja pogon. Snažniju izvedbu, s oznakom 80, koja označava njegovu najveću brzinu, pokreće elektromotor sa 17 KS i s 56 Nm okretnoga momenta. Uza živahna ubrzanja, posebno do 50 km/h, uobičajeno se prati ritam prometa čak i na širokim “brzim” avenijama. Litij-ionska baterija puni se na kućnoj utičnici, a punjenje traje 3,5 sati. Dovoljno je to za 90 kilometara vožnje, odnosno 70 do 80 u stvarnim uvjetima vožnje. Za 5-6 kuna, koliko stoji punjenje baterije strujom, Twizy je doista jeftin i “čist” način prijevoza u gradu, s minimalnim održavanjem. To je ujedno njegova najveća prednost, posebno u velikim europskim gradovima koji se guše u prometu i smogu.

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Od “luksuzne” opreme ima brisač i grijač stakla, koji su od velike pomoći za hladnijih dana, u smislu vidljivosti, no nije zgorega obući i zimsku jaknu, kapu i rukavice. Twizy nema servoupravljač ni servokočnice, a i elektromotor je iznenađujuće glasan, pa se vožnja ne može baš nazvati opuštajućom.

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Cijenom je pozicioniran između top-skutera i manjih auta. Testirani model stoji nemalih 102.570 kuna, od čeka 4590 kuna otpada na bočna vrata koja dolaze uz nadoplatu! Pa, tko voli, nek’ izvoli – Twizy će ga sigurno odvesti od točke A do točke B.

1 | Author: Igor Kralj/PIXSELL foto: Igor Kralj/PIXSELL

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.