U odnosu na prethodnu Micru, nova, ujedno i peta generacija Micre napredovala je u svakom pogledu
S bitno većim dimenzijama, sedamnaest centimetara dulja i osam centimetara šira, Micra više nije mali auto već se ravnopravno može nositi s etabliranim autima u B segmentu kao što su Polo, Corsa, Clio, Yaris...
Dizajnirana i konstruirana u skladu sa zahtjevima europskih kupaca, kako po pitanju dizajna tako i tehničkih rješenja i motora. Zasad je dostupna s dva benzinska i jednim dizel motorom. Benzinci su 0.9 turbo s 90 KS, 1.0 sa 75 KS i 1.5 dizel također s 90 KS. Bit će dostupna s četiri razine opreme, Visia, Acenta, N-Connecta i Tekna.
Osim bogate serijske opreme, Nissan je za novu Micru osmislio opsežan program personalizacije koji uključuje opremu i boje koje će dodatno istaknuti njezin već upečatljiv vanjski izgled i energičnu unutrašnjost. Micra se proizvodi u Flinsu u Francuskoj, u tvornici kojom upravlja Renault, Nissanov partner iz Alijanse.
To je prvi Nissanov osobni auto koji se proizvodi u nekoj Renaultovoj tvornici u Europi i obilježava povratak proizvodnje Micre u Europi.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.