Elroq je Škodin novi potpuno električni kompaktni SUV. Temelji se na platformi MEB, koji se također koristi u njenom "starijem bratu" Enyaqu
S novim Elroqom Škoda ne samo da pokreće novi dizajnerski stil pod nazivom “Modern Solid”, već i električnu ofenzivu. Kompaktni SUV je prva od šest električnih Škoda koje će biti predstavljene u sljedećih nekoliko godina.
Elroq je Škodin novi potpuno električni kompaktni SUV. Temelji se na platformi MEB, koji se također koristi u njenom "starijem bratu" Enyaqu. S njime Elroq dijeli isti međuosovinski razmak, ali štedi punih 15 centimetara na duljini zahvaljujući kraćim prevjesima, što mu daje ukupnu duljinu od 4,50 metara. To auto točno u sredinu između Enyaqa i nadolazećeg manjeg Epiqa .
Novi dizajnerski smjer donosi prednji dio koji bi, prema Škodi, trebao održavati "robusnost, funkcionalnost i autentičnost" i "osjećaj sigurnosti i snage". Klasičnu masku, kao na Enyaqu ovaj automobil više nema što bi znatno trebalo promijeniti izgled na koji smo navikli kod Škode. Automobil nema ni prednji logotip koji je sada zamijenjen jednostavnim natpisom Škoda na haubi.I na njemu je jedna novost jer više nema klasičnog slova "Š" već je njegovo mjesto zamijenilo Stilizirano slovo S.
Aerodinamika je na svakom električnom autu važna tema kako bi se moglo uštedjeti nekoliko kilovatsati na stanici za punjenje. Elroq ima koeficijent otpora od 0,26. što je prilično dobro.
Iako nisu objavljene fotografije unutrašnjosti, Škoda najavljuje dizajn "Moderni Solid" i u kabini. Škoda ovdje želi "uspostaviti jednostavnost, puno prostora i jasne linije". Tkanine za presvlake izrađene su od recikliranih vlakana, a reciklirani materijali su se koriste i na mnogim drugim dijelovima unutrašnjosti.
Ispred vozača je maleni zaslon od pet inča, koji se također koristi u Enyaqu i prikazuje najvažnije podatke o vožnji. Opcijski head-up zaslon pomaže vam da ne skidate pogled s ceste. Tu je 13-inčni dodirni zaslon za infotainment sa sustavom sličnim onima na novom Superbu i Kodiaqu.
Novi Elroq je vrlo prostran, a i prtljažnik je sa 470 litara prilično velik. S preklopljenim stražnjim sjedalima, to se može proširiti na 1.580 litara.
Izvedbe Elroqa nose nazive 50, 60, 85 i 85x. Osnovna varijanta dolazi s baterijom kapaciteta 52 kWh, motorom od 170 KS i stražnjim pogonom. Iznad njega je Elroq 60 sa 204 KS i baterijom od 63 kWh. Oba modela razvijaju 160 km/h.
Verzije 85 i 85x imaju kapacitet baterije od od 77 kWh. Prvi ima 286 KS i stražnji pogon dok drugi s dva motora ima pogon na sve kotače i 300 KS. Oba modela postižu 180 km/h. Osim toga, Elroq 85 i 85x mogu se napuniti od 10 do 80 posto snagom do 175 kW za 28 minuta.
Cijene još nisu objavljene, a automobil bi se na tržištu mogao naći do kraja godine. Prije toga, naravno očekujemo i njegovu svjetsku premijeru gdje će biti otkriveno sve.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.