Dobio je isti sportski tretman koji je prethodno primijenjen na standardni model hatchbac i 1,0 litreni turbomotor dostupan u objema verzijama N
Novi i30 N Line Fastback predstavlja zlatnu sredinu, odnosno kompromis za kupce koji žele nešto između standardnog i30 i sportskog i30 N. Sprijeda je N Line dobio branik koji agresivnije izgleda, rešetka je osvježena, a farovi su dobili crne obrube. Stražnji branik je sportskije dizajniran, s trokutastim svjetlom za maglu, integriranim u središte difuzora.
Naplaci su veliki 18 inča, imaju Michelin Pilot Sport 4 gume, a unutrašnjost odiše sportskijim dojmom zahvaljujući sportskim sjedalima, volanu, ručici mjenjača te metalnim papučicama. Auto pokreće 1,4-litreni turbomotor, sa 140 KS, kakav koriste i ostali modeli i30.
Poboljšan je odaziv na gas i sočniji je zvuk ispušnog sustava, a ubrzavanje do 'stotke' traje 9,2 sekunde. Uz N Line Fastback, Hyundai je kao opciju za modele N Line dodao još jedan benzinski motor - 1,0-litreni trocilindraš s turbopunjačem, sa 120 'konja'. Cijene u Hrvatsko još nisu poznate, no trebale bi biti oko 160.000 kuna za najslabiji model s opremom N Line.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.