Početna Auto 71 pregleda

Staro ime, nova ideja: Opel Frontera stigla u Hrvatsku, vozili smo je

FOTO: Mario Pavlovic
mariopavlovic.foto@gmail.com

Nova Frontera više nema veze s terenskom prošlošću. Riječ je o jednostavnom, pristupačnom SUV-u za svakodnevnu uporabu, s do sedam sjedala i hbridnim pogonom

Ime koje se pamti, ali auto koji je u svakom pogledu nov. Opel Frontera vraća se na tržište nakon dvadeset godina pauze, no ovaj put terenskih ambicija, kao mali SUV koji je zapravo nasljednik dosadašnjeg Crosslanda. Nova Frontera sada je racionalan gradski SUV B-segmenta: veći od Mokke, manji od Grandlanda, koji se nudi s hibridnim pogonom i potpuno električnim pogonom, u dvije razine opreme. 

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Nova Frontera vizualno slijedi Opelovu filozofiju "Bold & Pure", s prepoznatljivim crnim Vizorom koji integrira LED prednja svjetla i posljednju verziju Opelove "munje". C-stup je upečatljivo dizajniran, a uz bočne obloge, trapezoidnu donju masku i istaknute blatobrane Frontera djeluje nenametljivo i funkcionalno. Nudi se dvobojna karoserija, šest različitih boja, te naplatci od 16" (čelični) do 17" (aluminijski).

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Duljina od 438 centimetara smješta ju između Mokke (415 cm) i Grandlanda (465 cm). Uz širinu od 180 cm i visinu od 163 cm ima format koji joj osigurava praktičnost u gradu, ali i dovoljno prostora za dulja putovanja.

Author: Mario Pavlovic foto: Mario Pavlovic mariopavlovic.foto@gmail.com

Kokpit je čist, funkcionalan i bez previše ekstravagancija. U seriji dolazi Pure Panel s dva 10-inčna zaslona, jedan za instrumente, drugi osjetljiv na dodir, no najvažnije komande poput klime i dalje se upravljaju fizičkim tipkama. To je svjestan odmak od prekomjerne digitalizacije i rezultat Opelove filozofije "detox interijera".

Author: Mario Pavlovic foto: Mario Pavlovic mariopavlovic.foto@gmail.com

Sjedala s funkcijom Intelli-Seat imaju poseban utor koji rasterećuje trtičnu kost, detalj koji nećete primijetiti na brošurama, ali itekako u praksi. Materijali su reciklirani, bez kože, a džepovi za pametne telefone, brojni pretinci i gumene podloge za odlaganje podižu razinu praktičnosti. 

Author: Mario Pavlovic foto: Mario Pavlovic mariopavlovic.foto@gmail.com

Straga ima više mjesta nego što je uobičajeno za klasu, a prtljažnik nudi 460 litara, odnosno 1600 s preklopljenim sjedalima. Već u osnovi nudi se i dvostruka podnica, a uskoro stiže i verzija sa sedam sjedala, što je vrlo rijetka izvedba za ovu klasu. 

Author: Mario Pavlovic foto: Mario Pavlovic mariopavlovic.foto@gmail.com

Kupac može birati između tri pogonska sustava. Frontera Hybrid koristi 48-voltnu tehnologiju uz 1.2-litreni trocilindrični benzinski motor u verzijama sa 110 i 145 KS. Obje varijante dolaze s DCT mjenjačem sa šest stupnjeva i integriranim elektromotorom snage 28 KS. U gradskoj vožnji do 50 posto vremena moguće je koristiti samo električni pogon što osjetno smanjuje potrošnju. 

Author: Mario Pavlovic foto: Mario Pavlovic mariopavlovic.foto@gmail.com

Za one malobrojne koji žele potpuno električno rješenje, tu je Frontera Electric s elektromotorom snage 136 KS i baterijom od 44 kWh, što prema WLTP-u daje doseg od 310 kilometara. Kasnije dolazi i verzija s većim dosegom do 400 km. Punjenje je moguće snagom do 100 kW, a kapacitet od 10 do 80 posto može se nadopuniti za 26 minuta.

Author: Mario Pavlovic foto: Mario Pavlovic mariopavlovic.foto@gmail.com

Vozili smo hibridnu verziju sa 145 KS. Već nakon prvih kilometara postaje jasno je da nova Frontera ne pokušava impresionirati snagom ili sportskim karakterom, već ugodnošću i lakoćom vožnje. Hibridna verzije s 48-voltnim sustavom djeluju dovoljno živahno u gradskoj vožnji, dok prijelazi između električnog i benzinskog pogona prolaze glatko, gotovo neprimjetno. DCT mjenjač djeluje logično, bez trzaja, a ovjes je ugodno podešen, taman između udobnosti i kontrole. Na otvorenoj cesti Frontera ostaje stabilna, a vožnja je nenametljiva, jednostavna i baš onakva kakvu traži većina kupaca u ovom segmentu.

Author: Mario Pavlovic foto: Mario Pavlovic mariopavlovic.foto@gmail.com

Ponuda je sažeta u samo dvije razine opreme – Edition i GS. Edition nudi čelične naplatke od 16", LED svjetla, 10” zaslon s instrumentima, stražnje parkirne senzore, automatska prednju svjetla, ručni klima uređaj, odnosno samo ono najvažnije. Nema čak ni dodirnog zaslona, koji je serija u GS opremi koja donosi još i automatsku klimu, stražnju kameru, navigaciju, 17” aluminijske naplatke, bežični punjač...

Author: Mario Pavlovic foto: Mario Pavlovic mariopavlovic.foto@gmail.com

Za dodatnu personalizaciju modela Edition su Comfort i Tech paketi. Prvi između ostalog donosi grijana sjedala, grijani volan i grijano vjetrobransko staklo, te automatsku klimu za Edition verziju, a drugi nudi infotainment zaslon, stražnju kameru, više USB priključaka i više pretinaca, a Opel ovaj posljednji paket trenutno "poklanja" na akciji za 1 euro.  Za GS moguće je dobiti paket Tech GS s grijanim sjedalima, vjetrobranom i volanom, te maglenkama. I ovaj paket se nudi na akciji za 1 euro. 

Author: Dubravko Kolarić foto: Dubravko Kolarić

Nova Opel Frontera na hrvatskom tržištu ima početnu cijenu od 22.990 eura za izvedbu Edition s 1.2 Turbo hibridnim pogonom snage 110 KS. Snažniji hibrid sa 145 KS starta od 23.990 eura, a uz opremu GS cijene se penju do 25.990 eura. Električna verzija starta od 27.990 eura.
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.