Od sljedeće godine Porsche će u svojoj ponudi modela s oznakom 911 uvesti i novu Touring inačicu, koja je zapravo olakšana i nešto jača verzije bazne Carrere
Auto je doživio poneke promjene na eksterijeru, koje uključuju novi prednji branik sa spojlerom, metalik sive retrovizore i 20-colne aluminijske kotače. Dojam povećava i središnja dvostruka ispušna cijev, kao i novi GT upravljač i Sport-Tex sjedala s oznakom "911".
Ovaj model inspiraciju vuče od koncepta iz daleke 1967. godine, kada je u Porscheu nastala ležerna touring filozofija. Od mehaničkih komponenti tu je aktivni ovjes PASM, te opcijski sustav upravljanja stražnjim kotačima.
Naravno, ne smije se zaboraviti ni Sport Chrono paket, mehanička blokada diferencijala i skraćeni prijenosni omjeri na 7-stupanjskom ručnom mjenjaču. Od bazna 911 Carrere novi model Touring lakši je 20 kilograma, zahvaljujući lakšim staklom za stražnje i bočne prozore te tanjim materijalima korištenim za zvučnu izolaciju.
911 Carreru T pokreće 3,0-litreni turbomotor sa šest cilindara, koji razvija 370 KS i 450 Nm okretnoga momenta. Do stotke ubrzava 4,5 sekundi, što je za 0,1 sekudnu brže od "obične" Carrere. Maksimalo juri 290 km/h, a u inačici s opcijskim sedamstupanjskim PDK mjenjačem, 911 T postaje još brži te do stotke juri već u 4,2 sekunde.
U Njemačkoj ovaj će automobil stajati 107.553 eura, a kupci će moći birati između čak devet boja eksterijera.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.